כיצד מבצעים אבטחת מידע לחברת הובלות?

זליגה או דליפה של מידע רגיש הפכה להיות איום מרכזי על חברות וארגונים במגזר העסקי. הסיבה המרכזית לכך היא שראשי הארגונים לא תמיד מודעים מודעים לרמת האיום שרובצת עליהם, מה שמוביל למצב שבו הם לא מאבטחים את הרשתות שלהם בצורה הנכונה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על הדרך הנכונה לבצע אבטחת מידע לחברת הובלות.

 

אבטחת מידע

אבטחת מידע היא תחום מהמורכבים ביותר בעולם ההייטק. ככל שעוברות השנים ישנם כלי תקיפה מתקדמים יותר, והאיום של חדירה למחשבים של חברות וארגונים הופך להיות מוחשי יותר ויותר. מה שחשוב להבין הוא שלא משנה לאיזו רמה של אבטחת מידע אתם זקוקים, זה חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע מובילים, וזה מה שתוכלו לקבל עם קרנליוס.

אבטחה עבור הובלה

מידע רגיש בחברת הובלות

במגזר העסקי, חברות הובלות מחזיקות מידע רגיש אודות הלקוחות שלהן. בין אם מדובר על פרטי אשראי, פרטי חשבונות בנק, כתובות וכיו"ב, המידע הזה הוא מידע שאסור שיזלוג לשום מקום. דווקא בגלל זה יש מי שמעוניין לחדור ולשאוב את המידע הזה כדי לפגוע בחברת ההובלות ובלקוחות שלה. לאור זאת חשוב להבין כיצד לבצע את אבטחת המידע במקרה הזה.

 

בדיקת רשתות המחשבים

הצעד הראשון הוא לבדוק את רשתות המחשבים של החברה. הבדיקה הזו נועדה לוודא שהמחשבים שלכם נקיים ברגע הנוכחי, כלומר שטרם חדרו אליהם, ובמקרה שבוצעה תקיפה להבין מה בדיוק התרחש בה. לאחר הבדיקה הראשונית של רשתות המחשבים אנשי המקצוע אמורים לזהות את הפרצות השונות שקיימות אצלכם, והצעד הבא הוא גיבוש המלצות לעתיד.

 

שדרוג הרשתות

השלב הבא הוא זה שבו אנחנו למעשה במצעים מיגון לרשת שלנו. בדיוק כמו גדר או דלת איכותית, כך גם הרשת שלנו צריכה להיות מוגנת מפני כניסה של גורמים לא רצויים. אנשי המקצוע יסבירו לכם מה בדיוק השינויים הנדרשים כדי שמעתה והלאה תוכלו להיות עם ראש שקט בכל הנוגע למידע ששמור אצלכם בחברה. גם אם השינויים לא פשוטים עבורכם, זכרו שהם נועדו לטובתכם.

אבטחה עבור הובלה

למה דווקא חברת הובלות

הסיבה לכך שחברות הובלות הפכו להיות יעד נוח לפריצה נובעת מכך שהחברות הללו לא מחזיקות במומחי טכנולוגיה. העובדים בחברות הללו לא מגיעים עם ידע טכנולוגי רב, מה שהופך את הרשתות של החברות הללו לטרף קל. אז אם יש לכם חברת הובלות, ההמלצה שלנו היא פשוט לפנות לאנשי מקצוע מתחום האבטחה.

 

לסיכום

המגזר העסקי מחזיק הרבה מאוד מידע רגיש על הלקוחות שלו. לאור זאת, ועקב האיומים החריגים מצד גורמי סייבר עוינים יש צורך לבצע אבטחת מידע איכותית למחשבים של החברה שלכם. בחברות הובלות שמורים פרטים רגישים של לקוחות, מה שאומר שהחברות הללו הן יעד נוח לפריצה. הקפידו לעבוד מול אנשי מקצוע מתחום אבטחת המידע כדי שלפחות הרשתות בעסק שלכם תהיינה מוגנות.

אבטחה עבור הובלה