כמה עולה הובלת דירה

עניין המחיר כשמדובר על רכישת דבר מה, בין אם מדובר על קניות של בגדים, קניות בסופר או קניית דירה חדשה, מעסיק את כולנו כל הזמן. אי לכך, גם כאשר מדובר על מעבר דירה, עניין המחיר והשאלה כמה עולה הובלת דירה, עומד איתן על כף המאזניים, ומהווה גורם משמעותי בעניין בחירת ההובלה הטובה ביותר, אשר עלות ההובלה תהיה הנמוכה ביותר בו בזמן.

אם כן, מחיר הובלת דירה הוא עניין חשוב ואף מרכזי כשמדובר על מעבר דירה, המצריך שינוע והובלה של הפריטים מהדירה הנוכחית, אל עבר הדירה החדשה לרבות ספות, מיטות, ארונות, שולחנות, תנורים וכו'.

 

אם גם אתם מחפשים הובלת דירה איכותית ומקצועית, אך במקביל חוזרת ועולה לכם בראש השאלה כמה עולה הובלת דירה, הגעתם למקום שיסדר עבורכם את כל הדאגות, וימצא פתרון עבור כל אחת ואחת מהן.

אצלנו תוכלו למצוא שירותי הובלת דירה במחירים הכי טובים שתוכלו למצוא, עבור כל סוגי הובלות דירה כאחד. אנו מעמידים בראש ובראשונה את טובת הלקוח, ועל כן מוכנים להתגמש עבורו, ולעשות הכל בכדי שירגיש הכי בנוח שניתן.

 

☑️ מחירים אטרקטיביים להובלת דירה.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️ מתמחים בהובלות לכל הדירות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

להצעת מחיר חייגו עכשיו:

077-805-3559 📞

כמה עולה הובלת דירה
כמה עולה הובלת דירה

 

מה זה בכלל אומר הובלת דירה

רבות הפעמים בהם, כשמדובר בהובלת דירה, עולה השאלה הנפוצה, "כמה עולה הובלת דירה?", ובצדק. עניין המחיר של הובלת דירה בפרט, ושל כל דבר ללא קשר בתחום ההובלות בכלל, מעסיק את כולנו ומהווה גורם משפיע על החלטות רבות, במקרים רבים. אם כן, המחיר של הובלת דירה משתנה ותלוי בגורמים רבים אשר העיקריים שבהם, הם סוג אמצעי ההובלה הבאים לידי שימוש, סוג הובלת הדירה עצמה ועוד.

בנוסף לכך, המחיר יכול להשתנות בהתאם לחברת ההובלה אשר את שירותי הובלתה שכרתם, גם כשמדובר באותה הובלה בדיוק, בעלת אותם הפריטים ואותן התכונות. זאת מכיוון שלכל חברת הובלה יש מחירון הובלות משלה, אשר לפיו נקבע המחיר ברובם המוחלט של המקרים.  

 

מה משפיע על מחיר הובלת דירה

כאמור, לכל חברת הובלות ישנו מחיר שונה במעט, בעבור אותה ההובלה בדיוק. עם זאת, קיימים גורמים נוספים אשר משפיעים על מחיר ההובלה, מלבד המחירון של חברת ההובלה.

את הגורמים המשפיעים על המחיר ניתן, ואף חשוב לדעת מראש בכדי שחברת ההובלה תוכל לספק עבורכם הצעת מחיר מדויקת ככל האפשר עבור ההובלה. אם כן, חלק מהגורמים המשפיעים על מחיר ההובלה הם (כמובן שקיימים גורמים נוספים אשר משפיעים על מחיר ההובלה, אך אלו הם העיקריים שבהם):

 

כמות חדרים

בגדול, הובלות דירה מתחלקות על פי כמות החדרים שבדירה. הדירה יכולה להיות בעלת חדר אחד, שני חדרים, שלושה חדרים, וכן הלאה כאשר מספר החדרים המקסימלי הנמצא בגדר הגבול השכיח, הוא דירה בעלת 7 חדרים.

אם כן, ככל שכמות החדרים גדולה יותר, כך גם מן הסתם, מחיר ההובלה גבוה יותר. זאת בעיקר מהסיבה כי כמות חדרים רבה, מעידה על כמות פריטים גדולה יותר, ולכן המאמצים הדרושים רבים יותר, ואיתם עולה מחיר ההובלה.

 

סוג הדירה

מלבד כמות החדרים, ניתן לחלק את הובלות הדירה לשני גורמים נוספים והם, דירות קרקע, ודירות אשר נמצאות בקומות שלא קרקע. היבטים אלו משפיעים על מחיר ההובלה מכיוון שהשפעתם נמדדת בעיקר בסוג אמצעי השינוע אשר צריכים לבוא לידי שימוש. כפי שניתן להבין, דירות קרקע תהיינה זולות יותר מאשר דירות גובה, מכיוון שבדירות קרקע אין צורך לעשות שימוש במנופי הרמה וכדומה.

 

סוג הפריטים המועברים

גורם נוסף המשפיע על מחיר ההובלה, הוא סוג הפריטים המובלים. גורם זה משפיע על סוג אמצעי ההובלה והשינוע הבאים לידי שימוש, ועל משך זמן ההובלה. ככל שהפריטים המובלים יהיו קשים ומאתגרים יותר להובלה, כך גם מחיר ההובלה יעלה בהתאם למשך הזמן הרב יותר, ולכלי העבודה השונים שבאים לידי שימוש.

 

הובלת דירה – משתלם או לא משתלם?

השאלה כמה עולה הובלת דירה, מבוססת ביסודה מהרצון לדעת האם ההובלה שנבחר, או שבחרנו, משתלמת עבורנו, ואיזו הובלה משתלמת ביותר.ראשית כל, הובלה תחשב עבורכם כמשתלמת, כאשר היא תספק מענה על כל הצרכים והבקשות שלכם, ותעשה זאת בצורה הטובה ביותר וחשוב מכל, במחיר הטוב ביותר, שלא יבוא על חשבון האיכות.

אם כן, רוב הובלות הדירה משתלמות מהסיבה הפשוטה, שבמידה ותבצעו הובלה נפרדת עבור כל סוג רהיט, או כל חדר, או כל הפרדה אחרת שהיא, סכום מחירי ההובלות השונות יהיה גדול יותר מסכום הובלת הדירה שלכם. בין היתר, זאת גם דרך טובה לדעת האם הובלת הדירה שלכם משתלמת או לא.

 

מה כלול במחיר הובלת דירה

"מה כלול במחיר", זו שאלה שעולה פעמים רבות לאו דווקא בנוגע להובלות דירה. אם כן, חשוב לדעת מה באמת אמור להיות כלול במחיר הובלת דירה, בכדי לדעת מה משפיע על כמה עולה הובלת דירה.

  1. תהליך הובלה – תהליך ההובלה מורכב משלושה חלקים עיקריים והם תהליך אריזה, שינוע והובלה, כאשר כל חלק מורכב מצורך הובלתי אחר, לרבות אריזת הפריטים, העברתם ליעד החדש, ושינועם למקומם החדש הרצוי.
  2. ביטוח – ישנם תהליכי הובלה הכוללים במחיר גם ביטוח על תכולת ההובלה. ביטוח זה נועד על מנת לכסות נזקים כלכליים שנגרמו שלא באשמתכם, ובכך נותן לך מקום רחב יותר להסיר דאגות.
  3. פירוק והרכבה – ישנם מקרים בהם נדרש פירוק והרכבה של פריטי הובלה מסוימים על מנת להבטיח הובלה בטוחה ויעילה יותר. אי לכך, במקרים בהם נזדקק לפירוק והובלה, הדבר צריך להיות כלול במחיר, וללא תוספת תשלום.

 

קיימים גורמים נוספים אשר יכולים להכלל במחיר ההובלה, ואלו הם העיקריים שבהם. מלבד זאת יש לדעת כי כמות הגורמים כגודל המחיר.

 

כמה עולה הובלת דירה?

מחיר הובלת דירה משתנה בהתאם לגורמים שונים בהובלה עצמה, כגון כמות הפריטים המובלים, סוג הפריטים, המרחק בין יעדי ההובלה השונים, כמות וסוג אמצעי ההובלה והשינוע הבאים לידי שימוש ועוד. מלבד זאת, החלוקה העיקרית שעל פיה נקבע מחיר ההובלה היא כמות החדרים הנכללים בדירה, לרבות דירת חדר אחד, דירת 2 חדרים, שלושה, חמישה וכן הלאה.

 

מחירון הובלות כללי

הובלת דירת חדר אחד החל מ – 600₪
הובלת דירה 2 חדרים החל מ – 1000₪
הובלת דירה 3 חדרים החל מ – 2000₪
הובלת דירה 4 חדרים החל מ – 3000₪
הובלת דירה 5 חדרים החל מ – 4000₪
הובלת פנטהאוז החל מ – 2800₪
הובלת חדר שינה החל מ – 250₪
הובלת מטבח החל מ – 200₪
הובלת ארון החל מ – 180₪
הובלת מיטה החל מ – 180₪
הובלת ספה החל מ – 180₪
הובלת טלוויזיה החל מ – 190₪
הובלת שולחן החל מ – 180₪
הובלת כוננית החל מ – 200₪
הובלת תנור החל מ – 180₪

 

זקוקים להובלת דירה זולה ואיכותית, התקשרו עוד היום לשירותי הובלה – 077-805-3559

מחירי הובלת דירה יקרים באופן יחסי לשאר ההובלות, מאחר שהובלות דירה עוסקות בכל תחומי ההובלה בו זמנית, הובלת ריהוט, מוצרי חשמל וכיו"ב.

הובלה מרובת דירות מתאפשרת באופן כללי, אך אינה מומלצת מאחר שמחיר ההובלה עלול להיות רב יותר מאשר אם תבצע שתי הובלות נפרדות, אחת לכל דירה. בהובלה מרובת דירות יש צורך באמצעים רבים יותר, וכן משך ההובלה רב יותר, ועל כן המחיר גדול בהתאם.

הובלה דירה חלקית הינה דבר אפשרי, אך עניין המחיר משתנה בין מקרה אחד למשנהו, ומחברת הובלה אחת לאחרת. בכל מקרה שהוא, יש לשאול את חברת השאלה האם עבור הובלת דירה חלקית תאלצו לשלם מחיר מלא, ובהתאם לקבל תשובה רלוונטית והכרחית על פי סוג הפריטים הרצויים להובלה ועוד.

הנחה על הובלות דירה תתאפשר באופן תלוי מקרה, כאשר ברוב המקרים ההנחה תעשה מתוך החלטה כללית של חברת ההובלה מסיבות כאלו ואחרות. במקרים בהם ישנו קושי כלכלי מסוים ללקוח, ייתכן שחברת ההובלה תוכל להתגמש כלפיו, על מנת לאפשר לו לקיים תהליך הובלה בכל מקרה.