הובלות עם מנוף – כל מה שצריך לדעת

לאחרונה אנו נחשפים למספר רב של הובלות שמתבצעות בסביבת המשרד שלנו תוך שימוש במנוף. הדבר העלה אצלנו לא מעט שאלות שלא מצאנו עליהם את התשובות ברחבי הרשת. לכן, יצאנו לפגוש גורמים יודעי דבר וביקשנו מהם לקבל מידע אודות כל הפרטים שעניינו אותנו. בסופו של דבר, מצאנו את עצמנו עם חומר שמספיק לכתיבת מדריך בנושא, כך שהחלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיציג בפני כולם את כל הפרטים שצריך לדעת על הובלות עם מנוף.

 

תכירו את האנשים שבזכותם המדריך עולה לרשת

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת, ראוי שנציין בפניכם מי הם האנשים שבזכותם המדריך הנוכחי עולה לרשת. מדובר במי שביצעו לאחרונה הובלה עם מנוף ויש להם את כל המידע המעמיק בנושא. שכן, נהוג לומר שאין חכם כמו בעל ניסיון. הגענו אל האנשים הללו לאחר שפרסמנו פוסט בפייסבוק וביקשנו לקבל פניות מצד בעלי עסקים ואנשים פרטיים שביצעו הובלה שכזו לאחרונה. להפתעתנו, פנו אלינו מעל ל – 40 אנשים שביקשו לסייע בכתיבת המדריך. בסופו של דבר הסתייענו בכמה מהם ואנו רוצים להודות להם על הפניה. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להעלות את המודעות בתחום המעניין הזה.

 

הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת על הובלות עם מנוף: הן מצריכות אישור עבודה בגובה

אחת העובדות שהפתיעה אותנו הייתה זו שנאמרה לנו על ידי איש פרטי שעבד בעבר בתחום ההובלות. לדבריו, אלו שמבצעים הובלה עם מנוף צריכים שיהיה בידם אישור עבודה בגובה. מדובר באישור שמראה בעצם שהם עברו קורס ובו קיבלו את כל הכלים לעבודה נכונה ובטיחותית בגובה. כך שאם אתם מתכננים לבצע הובלה שכזו בקרוב, כדאי שתבדקו שיש לעובדים את האישור המדובר.

 

הדבר ה – 2 שאתם צריכים לדעת על הובלות עם מנוף: אפשר להעביר במהלכן דברים כבדים

אם מצאתם את עצמכם מודדים את קיבולת המשקל של המעלית שבבניין שלכם, תדעו שאתם לא צריכים לבזבז על כך זמן. אתם גם לא צריכים למדוד את רוחב חדר המדרגות. שכן, הובלות עם מנוף מאפשרות להעביר ריהוט כבד למדי ללא כל מאמץ מצדכם.

 

הדבר ה – 3 שאתם צריכים לדעת על הובלות עם מנוף: המדריך היחיד שתצטרכו בנושא

הובלה עם מנוף מאפשרת לכם להיות בטוחים כי הרהיטים שלכם נמצאים בידיים טובות. שמענו על לא מעט מקרים שבהם אנשים ביצעו הובלה "רגילה" ללא מנוף ובסופו של דבר הם גילו כי אירע נזק לרהיטים שונים שהועברו בתוך הבניין. מדובר ברהיטים הבאים:

  • ספות
  • שולחנות מעץ מלא
  • ארונות

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על הובלות עם מנוף. כעת, אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם את כל המידע הדרוש לכם בנושא.

מנופים