אורזים וטסים: 4 טיפים לעבודה בחו"ל

מספר הישראלים שמתעניינים בעבודה בחו"ל עלה באופן ניכר בימים האחרונים. סביר להניח שאתם מכירים בעובדה זו, כי נחשפתם לפוסטים שהועלו ברשתות החברתיות והתמונות של חברים שהצטלמו ביעדים חלומיים לצד תלוש משכורת. מדריך זה יצא לבדוק את כל הפרטים שצריך לדעת רגע לפני שיוצאים להגשים את החלום. הישארו כאן ותכירו את 4 הטיפים שיאפשרו לכם לטוס לחו"ל ולהרוויח כסף.

 

טיפ מספר 1: תבררו מהם תחומי העבודה שמתאימים לכם

אתם צריכים קודם כל לעצור לרגע ולשאול את עצמכם מהם תחומי העבודה שבהם עסקתם בשנים האחרונות. האם מדובר בשינוע? אדמיניסטרציה או אולי שירות לקוחות ומכירות? שכן, כך תוכלו לקבל כיוון אודות התחום שמעניין אתכם ברגעים אלה ממש. ככל שתתקדמו בשלבי חיפוש העבודה בחו"ל, אתם תגלו שתצטרכו להיות מדויקים ברצון שלכם. לכן, בחירה מקדימה תקל עליכם ותאפשר לשים את האצבע על המשרה המתאימה ביותר.

 

טיפ מספר 2: תבדקו איזה יעד מתאים לכם

יישמתם את הטיפ הראשון? מעולה! זה אומר שעכשיו אתם צריכים להסתכל על הגלובוס ולבדוק באיזו יבשת הייתם רוצים לעבוד. שכן, יש מגוון עצום של אפשרויות. בכל יבשת יש אזורים שמתחלקים לקטגוריות שונות, למשל:

  • אזורים הרריים קרים
  • אזורים מישוריים, חמים ולחים
  • חופי ים ועוד

נמליץ לכם לבדוק היטב את כל היבשות ולבחור 3 מדינות מכל יבשת. שכן, כך תוכלו לכוון את עצמכם למקום העבודה המתאים ביותר. נסביר שאם למשל תגלו שאתם רוצים לעבוד באזור טרופי וחם, תצטרכו לחפש פרטים אחר עבודה בתאילנד והסביבה.

טיפים לעבודה בחו"ל

 

טיפ מספר 3: תעיפו מבט בדרכון

תקשיבו למומחים ואל תשבו על זרי הדפנה. שמענו על לא מעט אנשים שבדקו פרטים על משרות בחו"ל מבלי להעיף מבט בדרכון שלהם. נגלה לכם שחלקם שמו לב ברגע האחרון שהדרכון אינו תקף מסיבה כזו או אחרת. לכן, נמליץ לבדוק את העניין בשלבים הראשונים ולתאם תור למשרד הפנים בהקדם במידת הצורך. אם לא תיישמו את הטיפ הזה, אתם עשויים להישאר בארץ עד שתמצאו תור מתאים או שתצטרכו לשלם הון, כדי לחדש את הדרכון בשדה התעופה.

 

טיפ מספר 4: תחפשו אתר מומלץ שיעזור לכם בהגשמת החלום

רגע לפני שהמדריך מסתיים, אנו רוצים להציע לכם לחפש אתר שמרכז משרות בחו"ל. נדגיש שיש אתרים רבים כאלה, אבל לא כולם נחשבים לאמינים. לכן, ההמלצה היא למסור את הפרטים לאתרים שהומלצו לכם במדריכים שונים ברשת או דרך חברים שסגרו דרכם עבודה.

 

השורה התחתונה – אפשר להתחיל באריזות!

מציאת עבודה בחו"ל מצריכה היכרות עם 4 הטיפים הבסיסיים שהוצגו בפניכם עד כה. בשלב זה נותר לכם ליישם אותם בהתאם לסדר שהוצג לעיל, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שאתם צועדים בדרך שתאפשר לכם להגשים את החלום.

טיפים לעבודה בחו"ל