איזה אביזרים כדאי לקנות לחיית המחמד שלכם

טיפות הגשם הראשונות לחורף זה ברכו את הקרקע, והכינו את הבוץ שהכלב שלכם יכניס לבית אחרי הטיול! הקור המתקרב עושה חשק להישאר בבית.

אז מה אנחנו בעצם צריכים כדי לבדר גם את החברים שלנו על 4? צעצועים, מיטות חדשות או אולי כדורי גומי? כל התשובות כאן

 

אביזרים מומלצים לחתולים

חתול זה חיה מאוד עצמאית. מתהלך לו ברחובות, בא והולך כראות נפשו, יודע איפה יש אוכל ומים טריים, וגם איפה מקום השינה הטוב ביותר. עם על הכבוד לעובדות אלו, חתול יכול להיות חיה הרבה יותר ביתית ונאמנה ממה שהסטיגמה מייצגת. כדי לייצר בקרב החיה תחושת ביתיות, הציבו בביתכם מתקן גירוד לחתול. חתולים מתים על זה והוא בטוח ישהה יותר בביתכם. דרך שתי אלו הוא בוודאות יוכל להעסיק את עצמו וגם על הדרך – להקסים את הבעלים שלו. מומלץ מאוד להוסיף על כך גם מתקן טיפוס.

 

אביזרים מומלצים לכלבים

איזו אהבה זו אהבה לכלב. פשוט הופכים ברגע לדודה שמוקסמת מכל דבר שהוא יעשה. עונת החורף לא קלה גם לכלבים, ואמנם יש להם שכבות של שומן ופרווה שישמרו להם על החום, אך הימים הקרים במיוחד של החורף הישראלי יכולים להביא איתם לילות קרים ולא נעימים. כפתרון מצוין ללילות חורף קרים הוא מיטה לכלב. אין צורך להביא מזרן אורתופדי, אך מיטה שתוכל לבודד את הקור מהרצפה, תהיה גורם שירבה להקל על שינת הכלב שלכם בלילה.

מעבר למיטה, כלבים ייהנו מאוד ממשחקי גומי של חברת קונג. החומר ממנו עשויים כדורי הגומי יאמן את שרירי הלסת של הכלב שלכם מבלי לפגוע בשיניים שלו.

 

קולרים ורצועות

זה אמנם נשמע מפתיע, אבל כלבים וחתולים כאחד זקוקים לקולר. זה אמנם נשמע מפתיע בהקשר של חתולים, אבל יש אסכולה שדוגלת בלהוציא חתול לטיול עם רצועה וקולר מתאים. יוקל לבעלי החיים האלו אם תקנו להם קולר שהוא לא לצוואר, אלא קולר בסגנון רתמה, שמבטל את תחושת החנק במהלך הטיול.

 

כלובי אילוף

חס וחלילה, שלא תטעו! המטרה היא לא לנעול בכלוב את בעל החיים שלכם לכל היום. כלובי אילוף יכולים להיות ביתיים ומחנכים לחתולים וכלבים עם בעיות התנהגות. בטווח הארוך, הם יכולים לשמש כמלונה במקרים מקסימים במיוחד – מיטה חמה וסביבה נוחה להמלטה.

 

למגדלים שלום

יש עוד המון בעלי חיים שאפשר לגדל בבית וגם להם יש מגוון של אביזרים אפשריים לרכישה. כלובים ומתקני תלייה לציפורים, אביזרי עץ ומתקני שעשוע למכרסמים, והיד עוד נטויה. הדבר החשוב ביותר הוא להקפיד על איכות האביזרים אותה אתם קונים. ככל שהאיכות תהיה גבוהה, תהיה יותר תכלית לאביזר ובעל החיים שלכם "ייהנה" יותר מהתועלת שלו. החורף בא עלינו לטובה. תהיו בעלים טובים, תדאגו לבעלי החיים.

 

חתול