איזה מזון לכלבים מומלץ לתת לגור

אימצתם גור כלבים חדש? איזה כיף לכם. אין דבר יותר חמוד מגור כלבים.

אך עם כל החמדמדות, הנשיכות הקטנות, והשובבות הבלתי נגמרת, הגור שלכם צריך תזונה טובה על מנת להתפתח ולהיות כלב בריא, ללא בעיות עיכול, משקל, ופרווה יפה ומבריקה.

אז מבין כל המבחר הזה, איזה מזון כלבים מומלץ לתת לגור החדש שלכם?

 

מזון הוליסטי ומופחת דגנים

אחד מהשלבים הכי חשובים שבהם עליכם לשלב אוכל בריא ככל שאפשר, הוא בשלב שהכלבים שלכם עדיין גורים. זה שלב התפתחות חשוב. ממש כמו ילדים. אחד מהמזונות שמומלצים לגורי כלבים הוא מזון ממותג בלאק אולימפוס.

מדובר על מזון מופחת דגנים, ללא סויה, ללא חיטה, ללא תירס, ללא חומרים משמרים והנדסה גנטית, וגם ללא הורמונים. מזון זה מעושר בברזל ומכיל בשר שבריא מאוד לגור שלכם. חומרי הגלם הם איכותיים מאוד ובעלי ספיגה אופטימלית לגורים שלכם.

הם מסייעים בבריאות הלב, ראייה, שיפור בזיכרון וגם מחזק את מבנה העצם והשריר. למעשה הוא אופטימלי ביותר לבריאות השיניים של הגור ומבטיח לו עור פרווה נהדרים. מזון זה נועד לכלבים שלכם בכל גיר, החל משלב שבו הם גורים עד לכלבים בוגרים.

 

מזון מונע בעיות משקל

לעיתים הזנת יתר של גורים, עלולה ליצור השמנה, ההשמנה הזו עלולה ליצור עומס יותר על המפרקים של הכלבים שלנו בעתיד. כתוצאה ממשקל יתר, עלול להיווצר לחץ המפרקים וגם בעיות בשלד וכך לגרום לכלב כאבים וצליעה. כמו לבני אדם, גם לגורים עם משקל עודף, יש נטייה ברורה להפוך לכלבים בוגרים עם משקל עודף.

מחקר הוכיח כי תוחלת החיים של כלבים שמנים, קצרה לפחות בשנתיים מתוחלת חיים של כלבים במשקל תקין. לכן, חשוב שתזכרו, שהזנת יתר עלולה ליצור בעיה אצל גלבים בוגרים וכך מנציחה את בעיית המשקל בגדילה ובהתפתחות שלהם.

 

חלבון מן החי

כאשר נותנים חלבון לגורים, חשוב לדעת איזה סוג של חלבון אנו נותנים לגור שלנו. האיכות חשובה לפחות כמו כמות החלבון במזון. חלבון מן החי כמו בשר כבשֿ בשר דג, ביצה ובשר עוף הוא המתאים ביותר לצרכים של גור שמתפתח. זו מהסיבה שהוא מתעכל היטב ומתאים לגור שרק מתפתח.

אומנם גור שרק מתפתח צריך כמות גבוהה של חלבון, אך חשוב מאוד לזכור שמערכת העיכול שלו עדיין קטנה וכך גם הפה והקיבה קטנים יחסית, דבר המקשה עליו לצריכה גדולה של מזון. חשוב לשים לב לכמות המומלצת, ולבחור באוכל בעל ערכים גבוהים.

 

לסיכום

אחד מהשלבים החשובים ביותר בהתפתחות הכלב שלכם, הוא כאשר הוא גור. כאשר הכלב שלכם עודו גור, זה הזמן להשקיע במזון שלו, שיוכל להשפיע על התפתחות שלו בהמשך החיים שלו. חשוב לספק לגור שלכם מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים, שיעזרו לו לשמור על משקל תקין, על בריאות, ועל אורך חיים בריא.

 

חיית מחמד