איזה צבעים הכי מתאימים לבית ולגינה שלכם

המשימה הכי מאתגרת ובו זמנית גם הכי מהנה היא התאמת הצבעים בבית.

בין אם מדובר בבית חדש לאחר בנייה או בבית שברצונכם לרענן את פאלטת הצבעים שמרכיבה אותו, מדובר באתגר מהנה שבאמצעותו אפשר לבטא את

האופי שלנו על כל צבעיו, תרתי משמע.

איזה סוגי צבע כדאי להשתמש? כמה זה משפיע על הריהוט בבית? כל התשובות, מיד בהמשך

 

צבע אקרילי וסופר – קריליק

צבע עמיד, קל לניקוי, בעל כושר כיסוי גבוה, שמאפשר חוויית צביעה פשוטה ואיכותית. צבעים אקריליים מתייבשים מהר ומאפשרים ללחות ולמים להתאדות. במידה ונתקלתם בצבע בשם סופרקריל מט+, מדובר בדור החדש של צבעי סופרקריל. הוא לבן יותר, עמיד יותר ורחיץ יותר. בהתאם לאלו, צבע אקרילי יתאים במיוחד לקירות הבית, וגרסאותיו המשופרות יוכלו להתאים לחדרים שצוברים לחות כמו חדרי מקלחת.

 

צבעים סינתטיים

הצבעים האלה מוכרים גם בשם צבעי שמן צבעים סינתטיים. מדובר בצבעים באיכות גבוהה, שמבוססים על פיגמנטים מומסים במדלל סינתטי. הצבעים הסינתטיים מתחלקים לשני סוגים – צבעים על בסיס ממיס (מדוללים בטרפנטין) וצבעים על בסיס מים.
צבעים על בסיס מים הם צבעים ידידותיים לסביבה וקלים לשימוש ולניקוי. הם בעלי איכות צביעה כמו של צבע שמן, אבל נטולי ריח, וזמני הייבוש שלהם קצרים משמעותית. בנוסף, הדילול וניקיון כלי העבודה מתבצע במים בלבד, במקום בטרפנטין. השימוש העיקרי של צבעי שמן הוא לצביעה של דלתות עץ ומשקופים.

 

צבע סיד

צבעי סיד היו הצבעים הנפוצים בארץ עד כניסתם של הצבעים האקריליים לשוק. היתרון הגדול של צבעי הסיד הוא המחיר הנמוך שלהם וכושר הכיסוי הגבוה שלהם. בצד שני, עליכם להבין שמדובר בצבע שאינו עמיד במים ושמתלכלך בקלות. בעבר, היו מרבים להשתמש בצבעים אלו בצביעת תקרות וחללי שירותים, אך כיום נפוץ יותר השימוש בצבעי הגנה מפני עובש ופטריות, כמו סופר קריליק אקרינול. כיום, בזכות הגוון הלבן המיוחד שלו, צבעי סיד משומשים בעיקר לצביעת תקרות בתים. גם חסכוני במחיר וגם יפה.

 

ומה עם הגוונים?

בחירת גווני הצבע היא סובייקטיבית לחלוטין. כל אדם הוא עולם של צבעים וצלילים, ולכל אחד רצון להתבטא ולהכניס אור וצבע לביתו. תמיד מומלץ לצבוע את הקירות בגווני לבן, כאשר הם משתנים בהתאם לעוצמת התאורה הטבעית והתאורה מהנורות השונות בחלל. לגינה יתאים תמיד ריהוט עץ, אך כל עניין של גוונים הוא פתוח ומשתנה. ניתן לקנות צבעים בהתאמה אישית בחנויות השונות וגם למצוא באתרי האינטרנט מגוון עצום. כל מה שצריך הוא להזין פרטי אשראי ולהזמין. עולם הקניות עבר מזמן למרחב הווירטואלי, ואין ספק שהגיע התור של מוצרים לבית ולגינה להימכר בנוחות באתרי האונליין. מחפשים גיוון וצבע ברחבי הבית? חפשו עוד היום מעצב פנים, ותיהנו מתחושת השינוי המתקרב ובא לטובה.

 

סלון ישיבה