איזה שיש מתאים למטבח שלכם?

כל אחד מגיע לשלב בו הוא בונה בית חדש או משפץ בית ישן, והשלב העיקרי בשיפוץ הוא – המטבח כמובן.

המטבח הוא מרכז הבית ומרכז ההתרחשות, הוא המקום שהאורחים ישר רואים, ולכן חשוב מאוד להשקיע בעיצוב שלו ובנוחות שלו.

אחד החלקים המרכזיים במטבח הוא השיש – למעשה שיש הוא אבן טבעית מלוטשת שמטרתה לשמש את האדם.

ישנם סוגי שיש רבים וכל אחד מאתנו מעדיף סוג אחר למטבח שלו, זאת לפי הטעם האישי והצרכים של כל אחד.

רוצים לבחור נכון את השיש שלכם? על זאת ועוד בכתבה הבאה.

 

תעשיות שיש כדר

בתעשיות שיש כדר תמצאו את כל סוגי השיש, שירות מצוין, אספקה מהירה ואחראיות מלאה על העבודה. כמו כן, מדובר בחנות עם מחירים אטרקטיביים, על אף שהיא אחת מהיצרניות הגדולות בישראל. לפרטים על החנות – שיש גרניט ופורצלן למטבח. יתר על כן, בחנות ייעצו לכם איך לבחור את השיש שנכון לכם מבחינת העיצוב, המחיר והאיכות של השיש.

 

חשיבות עיצוב

רבים חושבים כי עיצוב הבית הוא עניים שטחי שעוסק ביופי גרידא. אך זוהי טענה שגויה, כיוון שמחקרים שונים מוכיחים כי למראה של הסביבה של נו יש השפעה רבה על ההרגשה שלנו. סביבה מושקעת שעוצבה לפי הטעם שלכם, תגרום לכם להיות שמחים יותר, במיוחד כשזה נוגע למטבח שלכם. המטבח הוא המקום המשפחתי של כל בית, לכן חשוב ליצור בו סביבה חמה ואוהבת. אם תבחרו את השיש הנכון תעניקו למטבח שלכם את האווירה שאתם חולמים עליה.

 

סוגי שיש

בחנוניות השונות תמצאו מגוון סוגי שיש – גרניט, שיש חברון, שיש סנסה, אבן קיסר וכיוצא בזה. לכל שיש יש טקסטורה שונה, צבע שונה, גוונים שונים ואיכות אחרת. בחנות מקצועית וטובה תמצאו את השיש הנכון עבורכם. כמו כן, חשוב שתבחרו שיש שעמיד בפני חום – זאת תוכלו לברר על ידי התייעצות עם אנשי המקצוע בחנות.

 

התאמה לאזורים השונים בבית

לכל שיש יש תכונות ייחודיות – יש שיש שעמיד במים, יש שיש שעמיד מפני חום, יש שיש שעמיד בפני כתמים ועוד. חשוב לברר על הפרטים הטכניים של השיש ולא לבחור רק על פי האסתטיקה. מומלץ לבחור שיש עמיד בפני חום למטבח.

 

איך לבחור חברה לקנות בה?

ראשית כל, חשוב לבחור חברה גדולה שיש עליה המלצות רבות, כמו תעשיות שיש כדר. חברה מומלצת היא חברה שאתם יכולים לדעת באופן ודאי שתעניק לכם שירות מצוין. בנוסף, חשוב לחבור חברה עם סוגי שיש רבים, כדי לאפשר לעצמכם לבחור מבין המגוון הכולל של סוגי השיש.

 

סיכום

מציאת שיש למטבח שלכם זו משימה לא פשוטה כלל, אך אם תחפשו בחנות הטובה ביותר תוכלו ליהנות משירות טוב, לקבל ייעוץ, לבחור נכון וליהנות משירות מקצועי ואמין.

 

חלל ביתי