איך בוחרים חלונות במטרה לבודד מחום

חלונות הם דבר חשוב הם הפתח אל החוץ ומעבר לתפקיד האסתטי שיש להם עבור עיצובכם יש להם גם הרבה משמעות פרקטית.

חיוני לוודא שאתם בוחרים בחלונות עם אפשרויות בידוד וברמה גבוהה, יש לכך השלכות רבות לטמפרטורה בחלל שלכם.

חומרים רבים משמשים מבודדים טובים אך אלומיניום הוא בראש הרשימה.

כל מה שתצטרכו לדעת על בחירת חלונות נכונה  עבורכם שיבודדו חום.

 

מה זה פרופיל אלומיניום

פרופיל אלומיניום הוא מחומרי הגלם היותר מבוקשים שיש היום כשמדברים על ייצור חלונות לכל חלל, אתם ודאי נתקלים בו במשרדים ובבתים רבים בשל שלל היתרונות שלו. חומר האלומיניום הוא חזק עמיד וקל מאוד, כל מה שטוב כשמייצרים חלונות. הצפיפות של פרופילי אלומיניום נמוכה יותר מצפיפות מתכת נפוצה אחרת.והוא חזק באופן מפתיע – לאלומיניום יחס חוזק-משקל גבוה יותר מאשר חומרים רבים אחרים. הוא גם לא יחליד כי הוא אוהב חמצן מוגן מנזקים.

 

למה להתקין חלונות אלומיניום בבית שלכם

אנו מציעים להתקין חלונות אלומיניום כי הם עמידים, עמידים וקלים לתחזוקה. עם זאת, כאשר בוחרים אילו חלונות אלומיניום לרכוש, חשוב לקחת בחשבון את ההרכב הכללי של החלונות, את גימור מסגרת החלון ואת ההסמכות שיש לחלונות כדי להבטיח שאתם קונים מוצר איכותי. למרות המשקל הקל, לאלומיניום יש חוזק ויציבות קיצוניים המאפשרים  לעצב חלונות בכל גודל והם מהחלונות המובילים בתעשייה.

 

יעילות ובידוד חום

פרופיל אלומיניום יתרונות בידוד טמפרטורות כפי שהזכרנו, זיגוג משולש יתן לכם את הבידוד המיטבי בעת הצורך. כמו כן, בהתאם למיקום שלכם, יהיה זה חכם לבדוק את יעילות הרעש ועד כמה עמידים בפני מזג האוויר גם חלונות האלומיניום. לדוגמה, אם אתם גרים בעיר, מציאת חלונות בעלי יעילות רעש גבוהה יכולה להיות גורם חשוב בהנחיית ההחלטה. אלומיניום יכולים לתת פתרונות לכל זה פשוט צריך להיות ממוקדים בעת הרכישה.

 

שיא העיצוב על אלומיניום

חלונות עם שמשות זכוכית גדולות ומסגרות דקות הן כיום מערכת החלונות הפופולרית ביותר שכן הם מתאימים לבתים מסורתיים ועכשוויים כאחד. אחד היתרונות העיקריים של התקנת חלונות אלומיניום הוא שהמסגרות שלהם בדרך כלל רזות יותר. מסגרות צרות אינן מפריעות ויכולות לחקות קווי ראייה מקוריים כך שלא תצטרכו להתפשר על מראה הבית שלכם.

 

צבעים וסטייל בפרופיל אלומיניום

לאחר שבחרתם את סגנון המסגרת שלכם, יש גם מאות צבעים וגימורים מאט ומבריק לבחירה. ניתן אפילו לבחור אפקט גרגר עץ או גימור מתכתי. הצבע והגימור של החלון שלכם יהיו תלויים בסגנון הנכס שלכם, כך שכדאי לשקול צבע אחד מבפנים מתאים לפנים הבית, ואחר לחוץ המתאים לחלק החיצוני של הבית. ישנן אפשרויות פתיחה שונות לבחירה, כגון פתיחה החוצה, פתיחה מקבילה, חלונות פתח, חלונות קבועים או חלונות הטיה. שקול את הגודל, המיקום והגובה של החלון שלך, ואת החלל סביבו בעת בחירת הפתח.

אדניות