איך כדאי להוביל ריהוט חדש למסעדה

הנה אתם, הגעתם לרגע המרגש, שבו הרעיון שלכם רוקם עור וגידים ועוד שנייה תוכלו לפתוח את בית הקפה שחלמתם עליו כל כך הרבה זמן.

בירוקרטיה מאחוריכם, כל האישורים כבר אצלכם, עכשיו נשאר לדאוג לעיצוב המקום והתאמתו לחלום שלכם.

ודווקא כאן, בחלק הזה, אתם עלולים להיתקל ביותר קשיים ממה שיכולתם לדמיין – האופציות הן רבות וקשה שלא ללכת לאיבוד בתוך כל מגוון הרהיטים ושאר הפריטים שנחוצים לכם מבחינה עיצובית. אז מה עושים ואיך עושים את זה נכון? איך בוחרים עם מי להתייעץ ודואגים שהכל יגיע בשלמותו לעסק החדש? אנחנו עומדים לגלות לכם את הכל.

 

 חשיבות העיצוב

בחירת ריהוט למסעדות זה דבר מורכב אך משמעותי ביותר. כמה מורכב? רק תחשבו על כל האופציות העומדות לרשותכם, כאשר תגיעו לחנות רהיטים. כמה משמעותי? בסופו של דבר, מה שלקוח שלכם יזכור מהביקור במסעדה או בית הקפה, זה את החוויה עצמה. והחוויה תמיד מורכבת לא רק מהנאה מהאוכל המשובח שהגישו להם, לא רק מחוויית שירות טובה, אלא גם מהעיצוב מסביב. כן, כולל עיצוב הכיסא והבר.

הרי, כל סיפור שאי פעם סיפרתם לחברים שלכם או שהחברים שלכם סיפרו לכם התחיל ב"וואו, אתם לא מבינים באיזה מקום מדהים ויפה הייתי. וזה עוד לפני שסיפרתי לכם על התפריט העשיר והמגוון שלהם".

 

 הכל מתחיל ברעיון

אפשר לדבר שעות על מה הולך היום מבחינה עיצובית ומה פחות, בסופו של דבר הבחירה היא שלכם והיא צריכה להיעשות כמו כל דבר אחר בחיים – מהלב. אם עכשיו נספר לכם שמינימליזם סקנדינבי הוא טרנד החם ביותר ואתם בכלל אוהבים את הסגנון הכפרי, אין באמת צורך שתשנו את ההעדפות שלכם. סך הכל צריך לעשות התאמות של הטרנדים העכשוויים לחלום שלכם.

תזכרו שאתם צריכים לבוא לידי ביטוי בעסק שהוא שלכם וחיבור בין סגנונות יכול לעשות הרבה טוב למקום.

 

 לבד או בעזרת אנשים שמתמחים באספקת ריהוט למסעדות?

אנחנו לגמרי מאמינים ביכולות שלכם. אבל, מדובר בתחום מורכב ואם לא הגעתם מרקע עיצובי, התייעצות קטנה יכולה להיות מאוד שימושית. חשוב לקחת בחשבון גם את הנכונות העיצובית וגם את קלות התפעול של המקום – לדוגמא, כיסאות כבדים מאוד יכולים להקשות על ניקיון בסוף הערב ושולחנות עגולים יכולים להיות מאתגרים לסידור הישיבה.

 

 יתרונות נוספים להתייעצות עם מומחים לריהוט

חשבתם פעם כמה מורכבת האופרציה של הובלת הריהוט למסעדה? אז נספר לכם שמדובר במבצע של ממש. לכן מראש נפנה לחנות שמתמחה באספקה והובלה של ריהוט מהסוג הזה, בשביל להיות בטוחים שהכל יגיע בשלום.

בנוסף, אחריות וזמינות מבחינת תקלות כאלה ואחרות – דבר חשוב מאין כמותו וזה משהו שתוכלו לקבל במקום שמתמחה בריהוט למסעדות.

לפתוח עסק מאתגר תמיד, נאחל לכם בהצלחה.

סבל