איך לארוז ולהוביל וילונות מבלי שהם יתלכלכו או יהרסו

כשאנו עוברים דירה, או מעצבים חלקים בה מחדש, תמיד יהיו רהיטים וחפצים רגישים יותר אליהם נשים לב במהלך האריזה וההובלה.

בדרך כלל אלה הם האביזרים השבירים יותר, אך גם שמלות מיוחדות, ריפוד הספה וכן גם וילונות הם בדים שתהליך האריזה וההובלה הוא קריטי כדי לשמור על מראה חדש ומבריק.

באריזת וילון רצוי לא  לקפל אותו לאורכו על מנת לשמור על הברק של הבד והמראה הגלי. מומלץ לרכוש ארון מקרטון – כזה שמשמש לאריזה של בגדים שחשוב לשמור על צורתם. יש לתלות את הוילון מקופל לרוחב על קולב ולתלות בארון הקרטון. ניתן לתת מספר קיפולים לרוחב, כלומר כאלה ששומרים על אורך הוילון.

את הוילון עצמו חשוב לעטוף בנייר משי (או בשמו השני – נייר טישיו) או עטיפת פלסטיק, בכדי לשמור אותו מהלכלוך שמפריש הקרטון או משריטות של שאר הבדים.

 

איפה אפשר למצוא

ארון קרטון 

באתרי אינטרנט ובטמבוריות תוכלו למצוא ארונות קרטון במחירים שנעים בין 20 ₪ ל- 40 ₪. זהו פתרון לא יקר וככל הנראה הנוח ביותר. אלא אם אתם חסכוניים ויצירתיים במיוחד, ואז ישנם לא מעט הסברים באתרי DIY  לגבי הכנת ארון מקרטון מרכיבים פשוטים שנמצאים בכל בית.

 

נייר משי 

ניירות משי אפשר למצוא בכל חנות לדברי יצירה. במעבר דירה שדורש נייר רב כזה, מומלץ להזמין גליל או כמות גדולה במיוחד באתרי האינטרנט.

מעבר דירה הוא נקודת זמן מיוחדת בחיים, ובמהלכה כל צעד הכי קטן מעורר התרגשויות, אפילו אריזת הוילון! אז שימו מוזיקה יפה ברקע ותתחילו לארוז!

 

ציוד לפני מעבר