איך לבנות בריכה מפוארת כמו שיש בדובאי

בריכות היו מאז ומתמיד מושא נפשם של אנשים רבים… השמש, הרוגע והכיף שמתלווה לכל בילוי שכזה. בריכות בבתים פרטיים כפי הידוע, עולות לא מעט כסף ולמרות זאת אנשים מחליטים שזה הדבר האופטימלי עבורם ומוכנים להשקיע ולהתפנק. דובאי ידועה כעיר בעלת מלונות ואתרי יוקרה רבים, ובתוכם בריכות מפוארות ומפנקות. אז איך תוכלו לבנות בריכה דומה לזאת שבדובאי? במאמר זה נכווין אתכם לבניית הבריכה המושלמת!

 

בניית בריכה – איך מתחילים?

בראש ובראשונה, הבינו באיזה גודל תרצו את הבריכה. חשוב לזכור שגם אם תרצו בריכה גדולה, היא כוללת הוצאות רבות כגון – מילוי כמות גדולה של מים, ניקוי הבריכה ועוד נפרט על כך בהמשך. ובגדול – לאחר שלב האישורים, תצטרכו להתחיל ולתכנן את הבריכה למול אדריכל. בניית הבריכה היא פרויקט מורכב ודי יקר, אך לאחר סיום הפרויקט תמנעו מביקור בבריכות ציבוריות מה שיכול להיות נוח מאוד.

 

שלה האישורים

אז קודם לבניית הבריכה בפועל, יש שלב אישורים הכרחי שיש לעבור. למול הוועדה לתכנון ובניה תידרשו להציג את התוכנית שלכם לאחר שאדריכל מוסמך יבנה אותה בהתאם לדרישות שלכם. שימו לב שקבלת האישור לוקחת בין שלושה חודשים לשנה ועל כן היערכו מראש!

 

סוגי בריכות – סוג ראשון

קיימות שתי סוגי בריכות נפוצות ביותר. הראשונה  – בריכת בטון החצובה בקרקע. בסוג בריכה זה, יוצקים בטון אל הקרקע וגם קירות הבריכה עשויים מבטון. בבריכה זו קל לעצב ולבחור כל גימור שתרצו, מה שנוח במידה ובעתיד תרצו לשנות או להוסיף. יש לקחת בחשבון שזו הבריכה היקרה ביותר, אך עמידה לטווח ארוך.

 

סוג שני ושלישי

הסוג השני של הבריכות, הוא בריכה המורכבת מיריעות פלסטיק, בנייתה אורכת כשבוע. הסוג השלישי הוא בריכה שהיא ממש כאמבטיה גדולה. בסוג זה, הקבלן מכין את הקרקע לצורת הבריכה, והיצרן מגיע עם הבריכה המוכנה ומניח אותה במקום. בסוג זה יש לשקול שאפשרויות העיצוב והגימור מוגבלות מאחר ואתם מזמינים מוצר מוכן מראש.

 

אז איזה בריכות יש בדובאי?

בדובאי לאחרונה נחנכה בריכה חדשה – בריכת אאורה. בריכה זו היא בריכת ה'אינפיניטי' – בריכת האינסוף, הזוכה לתואר 'הגדולה בעולם'. ובדובאי, שלא כמו בשאר העולם, לקחו את הרעיון והביצוע עד לקצה. הבריכה ידועה כאחת מנקודות התצפית המרהיבות בעיר.

 

אינסוף

בריכת 'אינסוף', או באנגלית אינפיניטי, היא בריכה בעלת קצוות חלקים, שהמים בתוכה נראים כזורמים עד אינסוף ומתמזגים עם הנוף שהוא בדרך כלל ים או מאגר מים. וכל זה הופך למרשים יותר כשבדובאי ממקמים אותה בקומה חמישים למול נוף מרהיב.

 

לסיכום

נתנו לכם את הסקירה הממוקדת ביותר במידה ותרצו לבנות בריכה כמו בדובאי. התמקדו בסוג הבריכה שאתם רוצים וצריכים, בדקו עלויות וקחו השראה מהבריכות הגדולות והמפוארות בעולם!
בריכה מפנקת