איך לדעת אם מקדם האתרים שלכם מקצועי?

קידום אתרים הוא כבר מזמן לא מותרות.

כל עסק כבר יודע שפתיחת האתר זה הצעד הראשון ורוב העבודה מגיעה בהמשך הדרך.

קידום אתרים יכול להתבצע בצורה עצמאית, במידה ויש לכם זמן וידע בנושא, או על ידי חברה או איש מקצוע פרטי.

מה הבעיה? יש בשוק המון אנשים לא מספיק מקצועיים שמציעים את שירותם וגורמים לאכזבות בקרב אנשים רבים.

מקדם אתרים לא מקצועי ייקח מכם הרבה כסף ולא ייתן לכם כמעט כלום לכן כדאי להיזהר ממנו.

אם אתם כבר מיואשים ממקדמי אתרים או שעוד לא התנסיתם אבל אתם רוצים לדעת איך לבחור את האחד הנכון – אנחנו פה בשבילכם!

 

מה חשוב לשים לב כשבוחרים מקדם אתרים?

הוכחות! בקשו מהמקדם לראות פעולות ושינויים שהוא ביצע באתרים של הלקוחות הקודמים שלו. מקדם מנוסה ומצליח לא יפחד להראות לכם, להיפך הוא ישמח כי הוא יודע שזה ישכנע אתכם להגיע אליו. לעומת זאת, אם אתם נתקלים בסירוב לבקשה זו כנראה שכדאי לכם להתרחק כמה שיותר מהר.

 

מחיר

חשוב לבצע סקר שוק לפני ולוודא שאתם משלמים מחיר הוגן. אפ אתם בוחרים בחברת קידום יוקרתית יחסית כדאי שתיקחו בחשבון שהמחיר יהיה מעל הממוצע.

 

ידע ותשוקה

אם אתם רואים שלמקדם יש אש בעיניים כשהוא מדבר על הנושא ויש לו ידע רב (תעודות או פשוט ידע שלמד לבד) – כנראה שהוא יהיה מקדם איכותי.

 

המלצות

כמו בכל תחום, לא בוחרים שום איש מקצוע בלי לראות המלצות עליו. אם הלקוחות הקודמים מרוצים כנראה שהם לא טועים.

 

חוזה ותנאי עבודה

מקובל לסדר את כל התנאים מראש, הן מהצד של העובד והן מהצד שלכם. בדרך כלל החוזה בתחום זה כולל בתוכו שני פתחי יציאה עבורכם והתחייבות למספר חודשים. כמו כן, חשוב שתבהירו מהי כמות העבודה הנדרשת, מהם המטרות וכיוצא בזה.

 

היזהרו ממי שמפריז בהבטחות

כיוון שקידום אתרים תלוי בגוגל לא ניתן להבטיח במאה אחוז הצלחה לאתר, לכן עדיף להימנע מלעבוד עם מקדמי אתרים שאומרים משפטים כמו – "תוך חודשיים אני אדאג שתהיה במקום הראשון בגוגל".

 

שקיפות

יש מקדמים שרוכבים על הבורות של בעלי האתרים ושולחים להם בסוף החודש גרפים חסרי פשר שמראים את התקדמות האתר. זו לא פעולה הוגנת כי אתם לא יכולים להבין מכך מה באמת נעשה. נסו ליצור כמה שפחות עמימות ביניכם, בקשו לדעת אילו שינויים נעשו בעיצוב, בתוכן, במבנה ומה התקדם בכל חודש.

 

לסיום

קידום אתרים זה תחום חשוב מאוד וחבל שיש אנשים שהופכים אותו למלא בחוסר אמון. חשוב לעקוב אחר הטיפים שלנו כדי לבחור מקדם איכותי. אם אתם מחפשים משהו מקצועי שעוסק בתחום קידום אתרים באינטרנט.

מחשב נייד