איך להוביל בצורה נכונה מיטה אורגנית

איזה כיף! הגיע הרגע שעברתם לגור יחד ועכשיו צריך להעביר את המיטה האהובה שלך לבית של הפרטנר/ית, או שבעצם, פשוט עברתם לדירת החלומות! זה לא באמת משנה, העיקר שאתם בדרך למטרה הבאה שלכם ואין לי כל ספק כי אתם כבר מפנטזים לסיים עם המעבר וההובלה ולהתעורר בחדר החדש והמפנק שלכם. אבל רגע… גם אתם איכשהו מוצאים את עצמכם ישנים שבוע על המזרן ברצפת החדר ללא בסיס המיטה בכל מעבר דירה? לא עוד! אז איך להוביל מיטה אורגנית, או כל מיטה בצורה הנכונה:

 

מה היא בכלל מיטה אורגנית?

טוב ששאלתם! מיטה אורגנית, או, אורגניק בד, כשמה כן היא – מיטה המיוצרת חומרים טבעיים, עץ טבעי בסטנדרט גבוה המשולב עם מזרנים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר. מיטות העץ הטבעיות הללו יעניקו לכם אווירה טבעית, קסומה ורגיעה אשר תשרה עליכם שלווה ותאפשר לכם לישון בצורה הטובה והבריאה ביותר. התכוננו לא לרצות לקום מהמיטה בבוקר. גם לא בשבת!

 

אז טיפים להעברה?

צודקים! אחרי שהשתכנעתם כי מיטה אורגנית היא הדבר הבא עבורכם, מומלץ להבין איך מעבירים אותה לבית החדש שלה! ובכן, בין אם רכשתם מזרן, בסיס או מזרן ובסיס, בין אם בחרתם לרכוש ספות אורגניות, ספה מתקפלת או כל רהיט אחר ישנם כמה דברים שחשוב לדעת.

 

בסוף הכל מתחבר אליי – עניין של זויות

על מנת שכל הרהיטים, המיטה, הספה וכדומה יגיעו מחוברים, שלמים ובעצם, בדיוק כמו שהוצאתם אותם מהבית שימן לב לזויות! נשמע אולי מגוחך אבל תופתעו לגלות כמה תאונות בובלה היו יכולות להחסך בהנתן מעט תשומת לב. זכרו – החיפזון מן השטן. 3 דקות נוספות של הטיית הרהיט, זווית הכנסתו למעלית, למדרגות או לאוטו בהחלט תשנה.

 

הובלות

במידה ואתם מעבירים רהיטים גדולים כגון מיטה זוגית, ספה פינתית וכדומה יתכן ולא תצליחו להכניס אותם לרכב (אם כן תצלמו ותשלחו לנו). לכן, כדאי להעזר בחברת הובלות על מנת שתסייע בהעברת הדברים הכבדים, הגדולים, המסורבלים והמהותיים. במידה ויד לכם חבר עם נגרר, הקפידו על קשירה נכונה וחזקה של המזרן ובסיס המיטה וסעו בזהירות עד שתגיעו ליעד.

 

אני יכול לעשות זאת בעצמי

במידה והחלטתם להוביל את המיטה בעצמכם, מעבר לעניין ההקפדה על קשירה נכונה ובטוחה לרכב ונסיעה איטית ובטוחה, מומלץ וכדאי לעטוף את המזרן בניילון בצורה הדוקה ולסגור באזיקונים, מה שיגן עליו מלכלוך ויצמצם מעט את נפחו. אם אתם חרדים לניקיון המזרן שלכם, באפשרותכם לעטוף אותו בסדין רעוע אשר יספוג גם הוא את זוהמת ההובלה.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, בין אם מדובר בהובלת מיטה או ספה אורגניות או ריהוט מכל סוג אחר, יש לוודא כי אתם מובילים את חפציכם בצורה הבטוחה ביותר הן לכם והן לסביבה, שומרים על בסיס המיטה שלכם כחדש ועל מזרונכם נקי ובמידת הצורך – אף להעזר בחברת הובלה אשר תעשה זאת בקלות ומיומנות.

חדר שינה