איך להוביל דלתות כניסה בזהירות וללא פגע

אם התקנתם דלתות כניסה בביתכם או שזו הפעם הראשונה חשוב לשמור על הדלתות היקרות והסנטימנטליות בעת ההובלה ובאותה נשימה לא לשלם הון תועפות על הובלה מבלי לדעת האם זה סכום הגיוני או לא.

בהמשך ניתן תשובות לכל השאלות – מה הן דלתות כניסה ואיך להוביל אותן ללא פגע לבית החדש.

דלת הכניסה לבית היא אלמנט מאוד משמעותי בעיצוב הבית ובשמירה על הבטיחות. לכן רוב דלתות הכניסה הן יותר כבדות מדלתות פנים ולרוב גם יותר גדולות ורחבות, על הדלתות האלו חשוב לשמור במיוחד כאשר מעבירים דירה או כאשר קונים דלת חדשה לבית. אז איך עושים זאת ללא פגע?

 

מה המשמעות של הובלת דלת כניסה

דלתות הכניסה הן בדרך כלל יחסית כבדות. ישנם שלושה סוגים עיקריים של דתות כניסה:

דלת כנף אחת – כשמה כן היא, נראית כמו דלת רגילה שנפתחת החוצה ברוב המקרים, והיא הנפוצה ביותר.

דלת שתי כנפיים – מורכבת בעצם משתי דלתות, מערכת הנעילה מסובכת יותר וכמובן שהדלת רחבה יותר וכבדה יותר מדלת כנף אחת.

דלת כנף וחצי – אחת מהדלתות היא בגודל סטנדרטי והשנייה ברוחב של חצי דלת לערך.

רוב הדלתות בישראל, ולא משנה מאיזה סוג, יהיו עשויות מהחומרים עץ או פלדה. משני החומרים הדלתות יחסית כבדות ויקרות וברוב דלתות הכניסה ישנם עיטורים וחלונות למיניהם שעליהם חשוב לשמור בעת ההובלה.

 

איך להוביל דלתות כניסה בזהירות ?

כפי שניתן להבין הליך הובלה של דלתות כניסה הוא יותר מורכב מהובלה של דלתות פנים למיניהן. המשקל הוא פקטור בהובלה, וכאשר הדלת במשקל העובר רף מסוים יש צורך בשימוש במנוף על מנת להוציא את הדלת מהבניין אל משאית ההובלה. חשוב לבדוק עם מומחים בדלתות לגבי הדלת הספציפית שלכם כדי שלא ״ירמו״ אתכם במחיר, בנוסף חשוב לבחור חברת הובלה עם ניסיון בהובלת דלתות כבדות. ישנן חברות הובלה שיציעו שירותי פירוק והרכבה בנוסף להובלה, יש כאלו שיציעו גם ביטוח על ההובלה עצמה והמקצוענים ביניהם ידעו לעטוף את הדלתות מכל הכיוונים ולהגן על העיטורים והחלונות ברמה הגבוהה ביותר. מומלץ להתייעץ עם מומחים על מנת להבין איזו חברת הובלה מתאימה לדלת שלכם ולמיקום שלכם בארץ. חברת אלוף הדלתות לדוגמה יודעת לתת שירותי ייעוץ ולמצוא את בעלי המקצוע המומחים והטובים ביותר באזורכם ובמחיר משתלם.

 

כמה זה אמור לעלות ?

כפי שצוין קודם לכן, דלתות כניסה הן אלמנט חשוב בבית והמחיר בהתאם. לא חייבים להתפרע אך המחיר הסטנדרטי בשוק נע בין 1000-3000 ש״ח, הובלת דלת לא אמורה לעלות יותר מ 2000-2500 ש״ח תלוי אם ההובלה מצריכה שימוש במנוף או לא. חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע שמבינים בעולם הדלתות שידעו לתת מענה לכל התהליך, מהפירוק להובלה ועד להתקנה טובה ונכונה של הדלת בשלמותה בבית החדש.

 

כניסה ראשית