איך להוביל לוח מחיק בצורה נכונה

כולנו קשקשנו עליו בתיכון, משתמשים בו במסעדות לסדר את טבלת ההכנות, הוא קיים בכל חדר למידה במכללה והוא עוזר לנו לראות את כל התמונה.

כמובן שמדובר בלוח המחיק! כן כן, הלבן, הפשוט, הטוב עם המסגרת אלומיניום והמעמד טושים אפשר להדביק לו בפינה התחתונה.

אם יש לכם כזה לוח בבית, באמת שזכיתם.

אבל מה אם אתם צריכים להעביר אותו למקום חדש? אתם יודעים איך הוביל אותו? סתם תזרקו אותו במושב ש הרכב? אם כן, עיצרו הכל ותקראו!

 

שלב א' – הסרה מהקיר

אם יש לכם לוח מחיק שהיה מוצמד לקיר, תתחילו מלהסיר אותו בזהירות מהלוח. כדי למנוע עוד חירורים או התקנה של אוזני תלייה על מסגרת האלומיניום ולהחליש אותה – פשוט תשמרו את המסמרים שאיתם תליתם את הלוח! לחלופים, אם אין באפשרותכם להסיר את המסמרים מהקיר, תוודאו שיש לכם ברגים ומסמרים שמתאימים למסגרת.

 

שלב ב' – עטיפה ואריזה

השלב השני הוא מעטפת ההגנה. צחוק בצד, אבל לוח מחיק הוא מוצר עדין מאוד שיכול לצאת מכלל שימוש הרבה יותר בקלות ממה שאתם חושבים. לצורך העניין, השכבה החיצונית של הלוח היא הרבה יותר עדינה ממה שחשבתם. היא מה שהופך את הלוח למחיק. במידה והשכבה החיצונית נשרטה או מתקלפת, נוצרים חורים לא שמישים בלוח שמורידים את היעילות שלו, הנראות וההנאה שבשימוש שלו. לכן, עליינו לעטוף את הלוח עצמו במספר שכבות של ניילון נצמד ואז לעטוף בבד כדי למנוע חיכוך עם הלוח. לגבי מסגרת האלומיניום – ככל שנגן עלייה יותר, נמזער לה נזקים שיכולים להפריד את הלוח ממנה. לכן, מומלץ להשתמש בקרטון וניילון נצמד ולייצר מסגרת הגנה לאלומיניום.

 

שלב ג' – שלב ההובלה

כולנו יודעים מה הכוונה, אבל בואו נדבר על כמה דגשים חשובים:

  1. לא להניח שום דבר על הלוח! אם אתם ממלאים רכב או ארגז של טנדר\משאית, תוודאו שפני שטח הלוח לא באים במגע עם חפצים נוספים.
  2. מיקום אידיאלי – מושב אחורי, נתמך ע"י המשענת ומאובטח באמצעות חגורת בטיחות. קלאסי. אם הלוח נשען על המושב האחורי, הצמידו את פני שטח הלוח לכיוון המשענת, ובמידה ויש חפצים נוספים שאינם כבדים במיוחד, אפשר להשעינם על הלוח.
  3. שלא יירעד אם לא תאבטחו את הלוח כמו שצריך הוא יכול להיטלטל לכם ברכב ולעשות נזק פנימי.

 

שלב ד' – מיקום מחדש

כמו שלב הפירוק רק הפוך! הסירו בזהירות את כל שכבות המגן, לא עם סכין יפנית. הסירו את שכבות ההגנה של פני שטח הלוח בזהירות. כל מה שנשאר הוא לבחור את המיקום החדש על הקיר ולהניחו בזהירות. טיפול ויחס נכון לפריט משרדי זה יהפוך אותו מסתם לוח מחיק לאחד מהפריטים הכי יעילים ושימושיים שיש לכם בחלל הבית.

 

כיתת לימוד