איך להוביל מזנון ושולחן בצורה נכונה?

עוברים דירה? רכשתם רהיטים חדשים וצריכים להעביר אותם אליכם? כדאי שתדעו שההובלה יכולה לפגוע ברהיטים שלכם אם תעשה בצורה לא נכונה.

אז איך להוביל מזנון ושולחן בצורה הטובה ביותר שלא תפגע בהם?

 

זמן לקניות!

אם אתם צריכים לדאוג להובלה, זה אומר שיש לכם משהו שקניתם או שאתם צריכים לקנות. כשמדובר ברכישה של מזנון ושולחן חשוב שתדעו כמה דברים לפני:

ראשית, חשוב שתחשבו על התקציב שלכם לרכישה, על מנת להימנע מחיובים מיותרים. גם אם התקציב שלכם גבוהה, כדאי שתדעו שתוכלו לקנות מזנון ושולחן בזול מבלי להתפשר על האיכות. בנוסף, חשוב שתתכננו איפה יהיו השולחן והמזנון, וכן קחו מידות כדי שיתאימו בצורה נכונה. חשבו על סגנון העיצוב של החלל בו יהיו והתאימו אותם גם מבחינת צבעים וצורה. עוד חשוב שתתכננו מה תאחסנו במזנון וכן עבור מה ישמש השולחן. אלה ישפיעו על הגודל של השולחן והמזנון שתיקנו.

לאחר שתכננתם כל מה שצריך וחשבתם על מה אתם רוצים, זה הזמן להתחיל לחפש. תוכלו למצוא במקום כמו חנות המפעל עץ מי מגוון רחב של מזנונים ושולחנות במחירים אטרקטיביים וכן בעיצובים וגדלים שונים. בעץ מי ידאגו גם לעזור לכם עם ההובלה לאחר הרכישה.

 

דאגו להובלה מקצועית

כאמור הובלה של שולחן ומזנון בצורה לא נכונה יכולה לפגוע ברהיטים שהרגע רכשתם. לכן חשוב שתעזרו באיש מקצוע. מוביל מוסמך ידע באלו תנאים ובאיזו דרך לעשות את ההובלה על מנת למזער סיכויים לנזקים. שולחן ומזנון לרוב יהיו גדולים מידי וכבדים מידי עבור הרכב שלכם ולא יכנסו. לכן לא כדאי לעשות זאת בעצמכם. איש מקצוע יהיה לו את הרכב המתאים וכן את הכלים הנכונים להובלה. חשוב שתעזרו במוביל מקצועי שתוכלו לסמוך עליו עם השולחן והמזנון שלכם, ועדיף אחד שאתם כבר מכירים או אחד שיכולים לסדר לכם מחנות המפעל.

 

חשוב לעטוף בצורה נכונה

בהובלה באופן כללי, ובמיוחד כשמדובר ברהיטים עדינים כל כך כמו מזנון, חשוב לעטוף ולקשור אותם בצורה נכונה. במידה והשולחן או המזנון עשויים מזכוכית או יש בהם חלק מזכוכית, עטיפה נכונה שלהם עוד יותר חשובה. עטיפה נכונה תרפד אותם ותדאג שלא ישברו. כמו כן, מעבר לעטיפה של הרהיט עצמו, חשוב לדאוג לקשור אותם בצורה הדוקה ברכב ההובלה. כך תמנעו מהשולחן שלכם לנוע מצד לצד בעת הנסיעה ובכך תמנעו נזקים אפשריים.

 

תכננו את אופן הכנסת הרהיטים

חשוב שתדעו מאיפה תרצו להכניס את השולחן והמזנון לביתכם. המוביל שתבחרו יצטרך לדעת את כל הפרטים על מנת להיערך מראש עם האמצעים הנכונים. בדקו האם דלת הכניסה היא מרחב הכניסה הרחב ביותר לביתכם, או שיש פתחים נוספים. כמו כן, אם מדובר בדירה בקומה גבוהה, חשוב לתכנן לפי המעלית או חדר המדרגות.

 

מעבר ציוד