איך להוביל מזרון זוגי מבלי שהוא ייהרס

המזרון שאנחנו ישנים עליו הוא חלק מהפריטים בבית שצריך להיות במצב מצוין ובדיוק כמו שאנחנו אוהבים, כיוון שהשינה שלנו יקרה מפז.

עלות קניה של מזרון זוגי הוא לא עניין של מה בכך, ויש להשקיע מחשבה רבה רגע לפני הקניה.

אך לאחר הקניה, המזרון עובר איתנו במשך כמה שנים טובות את כלל המעברים שאנחנו עוברים.

אז איך מובילים אותו איתנו בצורה הטובה ביותר?

 

הידעתם כי מזרון הוא מהחפצים שניזקים בקלות במעברים?

המזרון שינה שלנו עשוי לחוות נזק רב ביחס לשאר פריטי הדירה המועברים בהובלה, בגלל הרבה טעויות הובלה וסיבות שונות. המזרון, שניתן לקנות במקום כמו ענק מותגי מזרונים קדימה, סופג בקלות יתרה פיח, עשן, לכלוך ואבק מה שיכול לגרום לו להפוך לבלאי מהר מהמשוער. בנוסף, הובלה לא נכונה אשר כוללת קשירות חזקות וסחיבה לא נכונה יכולה לגרום לקריעות במזרון מהחבלים וחורים ושפשושים בו בעקבות הסחיבה. אז איך עושים את זה נכון? יש שלוש דרכים מקובלות ובטוחות.

 

קשירה על גג רכב פרטי

זוהי האופציה להעברת מזרון הנפוצה ביותר כיוון שהיא יכולה להתבצע באופן עצמאי ובכך לחסוך בעליות ההובלה. על מנת לבצע הובלה בדרך זו יש להצטייד בחבל חזק או ראצ'ט שהן רצועות מקצועיות יותר, שאותם יש להשיג בחנויות עשה זאת בעצמך כמו ACE או הום סנטר. במידה ולרכבכם יש גגון מובנה, הפרוצדורה הופכת קלה יותר ואת החבלים קושרים דרך הגגון על גבי המזרון.

במידה ולרכב הפרטי שלכם אין גגון, כמו לרוב המכוניות, קשירת החבלים מתבצעת דרך הובלתם בחלונות הרכב. חשוב מאוד לוודא כי הקשירה היא חזקה ומלאה בחיזוקים אפשריים, אך לא צמודה מידי בכדי לא ליצור נזק בלתי הפיך למזרון. חשוב לסוע לאורך כל דרך ההובלה עם המזרון על הגג במהירות איטית.

 

יתרונות וחסרונות של הובלה על גג רכב פרטי

להובלה זו יש יתרונות רבים וביניהם עלויות זולות, פשוט וקל ואין תלות בזמנים של מישהו אחד. אך כחלק מהחסרונות ניתן למצוא אפשרות של קנס כספי, מזרון חשוף לשמש, לעשן ולפיח ומשלב אלמנט של סכנה לסובבים במידה ולא עושים זאת נכון.

 

הובלה בעגלה/משאית על ידי חברת הובלות

הובלת מזרון זוגי שמתבצעת על ידי חברת הובלות מנוסה בתחומה אשר מכירה את העבודה, יכולה להבטיח לכם אחראיות וביטוח, אין סיכוי לסכנה ופציעה עבורכם, לא נדרש ממכם מאמץ פיזי או זמן. אך למרות היתרונות הרבים, קיימים גם חסרונות וביניהם עיקר העלות הגבוהה פלוס הטיפ המקובל לתת למובילים, חדירה לפרטיות מצד המובילים ואין תמרון בזמנים לפי הנוחות האישית.

 

לסיכום

מזרון זוגי הוא אחד מהפריטים אשר עלות קנייתו היא גבוהה וחשוב לשמור על מצבו הטוב למען שינה איכותית. להעברתו בין דירות ובתים קיימות שתי אופציות מקובלות אשר לשתיהן יש יתרונות וחסרונות. שתי הדרכים הן מעולות ולכן הבחירה באחת מהן תלויה בעלויות הכספיות ובחסרונות אשר אתם מוכנים להתמודד איתם.

מעבר ציוד