איך להוביל ניאגרה סמויה בצורה בטוחה?

ניאגרה סמויה היא טרנד שנהפך לפופולרי בשנים האחרונות בקרב אנשים שרוצים להפוך את חדר השירותים שלהם למקום יותר אסתטי ויפה.

יש חברות רבות שמוכרות ניאגרות סמויות וגם אינסטלטורים שמתקינים אותן.

אך חשוב לוודא שמובילים אותן לביתך בצורה בטוחה.

נסביר במאמר הבא כל מה שצריך לדעת על ניאגרה סמויה.

 

מה היא ניאגרה סמויה?

כפי שהשם מרמז, במקום להיות מוצגת, הניאגרה של האסלה מוסתרת, מאחורי קיר או בתוך יחידת ריהוט, כך שרק האסלה גלויה. זה תורם ליצור חדר רחצה בסגנון נקי ומינימליסטי יותר, קל לתחזוקה וגם מסוגנן ללא מאמץ. יש ניאגרות סמויות דקות בעובי של 75 מ"מ, כלומר יכולות להשתלב בחלל הקיר, מה שמספק את הפתרון המושלם לחדרי אמבטיה קטנים יותר.

 

גודל ומיקום

ניאגרות סמויות הן אופציה רק ​​אם יש לך מקום. אם אתה מעוניין להשתמש במחיצה, בדוק היטב את גובהה ועומקה מול הגדלים האופציונליים של הניאגרה הסמויה.

הניאגרה הסמויה אמורה להתאים בצורה נאה ליחידת הרהיטים שלך, ולתת לך גישה נוחה אם אי פעם תדרוש תחזוקה כלשהי.

כשאתה קונה אסלה תלויה המחוברת לקיר, עלייך לחפש ניאגרה סמויה המשלבת גם מסגרת לקיר. מסגרת זו תשב מאחורי הקיר ותישא את משקל האסלה, וכן תספק בית מסודר לניאגרה עצמה. לא משנה על איזו אסלה מדובר, וודא שהיא תואמת לחלוטין את הניאגרה שאתה רוצה מראש.

 

שסתומים וגישה

ניאגרות סמויות מופעלות באמצעות שסתום, עם כבל או פנאומטיקה. במידת האפשר, עבור לפנאומטיקה מכיוון שהסיכוי לכך שיישחק הוא נמוך יותר, וסביר שלא תצטרך להחליף אותו לעיתים קרובות.

בנוגע לתחזוקה, חשוב לבחון את הגישה בעת התקנת הניאגרה הסמויה שלך. אם משהו ישתבש, תוכל לגשת אליה במהירות וביעילות? האם אתה יכול להגיע לצינור ההדחה ואתה יכול לבודד את המים בקלות?

על ידי שימוש בלוח הניתן להסרה בקלות (כגון לוח השטיפה בניאגרה הסמויה ומסגרות ההרכבה), אתה יכול להבטיח שהגישה לעולם לא תהווה בעיה בעת מקרי חירום או צורך בתחזוקה כללית.

 

הורדת מים

בחירה בסגנון שטיפה עשויה להיראות כסוג של בחירה סגנונית, אך עם ניאגרה סמויה מודרנית, באמצעות שסתומים פנאומטיים, תרצו ללכת על הורדת מים באמצעות כפתור. על ידי בחירה של הדחת מים כפולה אתה מקבל את הבונוס הנוסף של חיסכון במים. בדרך כבר יינתנו לך אפשרות של הורדת 3 ליטר או 6 ליטר מים.

אם אתה מעוניין בהורדת מים בסגנון אחר, תצטרך להסתכל על ניאגרות סמויות בסגנון ישן יותר. רק זכור כי הורדות מים אחרות תמיד דורשות יותר תחזוקה, והן פחות אמינות מלחצני כפתור בשל פעולת הכבלים והכדור שלהן.

 

איך להוביל ניאגרה סמויה בצורה בטוחה?

במידה ותרכשו ניאגרה סמויה גרואה מחברה אמינה, לא תצטרכו לדאוג מבעיות בהובלה. החברה המקצועית תעשה זאת באופן בטוח.

 

סבל