איך להוביל ספה נפתחת בצורה הכי בטיחותית

קניית ספה נפתחת חדשה היא אירוע מרגש מאוד. מדדתם את המקום הדרוש עבורה בבית, בחרתם בדיוק את הספה שרציתם וכנראה שילמתם גם סכום לא קטן עבורה. עכשיו הגיע הזמן להביא אותה הביתה. אז איך לעשות זאת באופן הבטיחותי ביותר? 

אחרי התלבטויות רבות מצאתם ספה נפתחת שאתם באמת אוהבים. הכול מושלם בה – הגודל, הצבע והסגנון הם בדיוק כמו שרציתם, ואפילו יש בה את כל השדרוגים והתוספות שחלמתם עליהם. עכשיו הגיע הזמן להביא אותה הביתה מהחנות. אלו מאיתנו שיש להם ניסיון עם הובלת רהיטים יודעים שיש סיכון רב בתהליך זה, הן לפריט והן לאנשים שמובילים אותו. בשל כך חשוב מאוד לבצע את ההעברה הזו כראוי. אם כך, מהם הדגשים המרכזיים להובלת ספה נפתחת בצורה בטיחותית?

 

הובלה עצמית – האם זה כדאי?

שתי האפשרויות העיקריות להובלת ספה נפתחת או כל רהיט כבד אחר היא לנסות ולהוביל אותו בכוחות עצמנו, או להשתמש בשירותים של מוביל מקצועי. יכול להיות מפתה לנסות ולהוביל את הספה בכוחות עצמנו, ובפרט אם יש ברשותנו רכב גדול מספיק עבור המלאכה, אבל צריך לזכור שניסיון כזה לחסוך כסף יכול לעלות ביוקר. הרמה לא נכונה של רהיט כבד יכולה להוביל לפגיעה חמורה בבריאותנו, והפלת הרהיט יכולה לגרום לו נזק קבוע וגדול. דבר זה נכון במיוחד כשמדובר בספה נפתחת, שלה לעיתים יש מנגנונים פנימיים שיכולים להינזק מאוד מפגיעה שכזו.

 

מובילים – הובלה מחנות

כשקונים ספה נפתחת מחנות, החנות לרוב תציע שירותי הובלה. לעיתים שירותים אלו כרוכים בתשלום מסוים, אך לרוב מחיר זה יהיה נמוך משמעותית ממה שניתן למצוא בשוק החופשי. בנוסף, שירותי ההובלה שהחנויות מציעות מגיעים לרוב עם אחריות על הספה הנפתחת שלכם, כך שתוכלו לבחור באפשרות זו בראש נקי. אם קניתם ספה נפתחת יד שנייה, או שאתם פשוט צריכים להעביר ספה ממקום למקום, תצטרכו כנראה לשכור את שירותיו של מוביל עצמאי.

 

מובילים עצמאיים

כשבוחרים מוביל עצמאי, יש כמה דברים שחשוב מאוד לשים לב אליהם:

  • מוניטין: כשאתם מחפשים מוביל שיוכל להוביל את הספה הנפתחת שלכם באופן הבטיחותי ביותר, תמיד כדאי לבחור מישהו עם מוניטין טוב. חפשו ביקורות על המוביל באינטרנט או קבלו המלצות מחברים.
  • הובלות קטנות: מכיוון שאתם רוצים להעביר רהיט יחיד, תצטרכו למצוא מוביל המתמחה בהובלות קטנות. מובילים רגילים לא יסכימו לקבל את העבודה, או שיבקשו סכומים גדולים עבורה.
  • מיקום: כדאי לבחור מוביל שנמצא קרוב אליכם גאוגרפית. דבר זה יחסוך בזמן וכנראה גם יוריד את מחיר ההובלה.

 

הובלת ספה נפתחת – לכו על בטוח

לסיכום, כשאתם מחפשים דרך להוביל את הספה הנפתחת שלכם, לא כדאי להסתכן ולנסות להוביל אותה בעצמכם. השתמשו בשירותי ההובלה שהחנות מציעה או בשירותיו של מוביל מקצועי עם מוניטין טוב. בהצלחה!

ספה נפתחת