איך להוביל עמדות צילום לאירועים מאירוע לאירוע ללא פגע

תאונה מצערת שאירעה לא מזמן בין כמה כלי רכב, הפכה להיות לשיחת היום בישובים הסמוכים. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על המקרה המדובר, כדאי שתדעו שבאחד הרכבים היו עמדות צילום וציוד מקצועי נוסף שאמור היה לשמש את בעל המקצוע לחתונה שהתקיימה בקרבת מקום.

התאונה גרמה להרס ניכר, כך שהציוד לא הגיע לחתונה באותו ערב וכך גם הצלם. המדריך הנוכחי עולה לרשת כדי להעלות את המודעות בנושא זה ולאפשר לכם לדעת איך אפשר להוביל עמדות צילום לאירועים מבלי שאלה ייפגעו.

 

השתמשו ברכב שמיועד להובלות

חשוב מאוד לבצע את ההובלה תוך שימוש ברכב שמיועד להובלות. בחירה ברכב מתאים יאפשר לכם להניח את עמדות הצילום והציוד הנוסף באופן מסודר ולא אחד על גבי השני. אם אין ברשותכם רכב מסוג זה, תוכלו לבקש מחברים או לבדוק אפשרות להשכרת רכב יומית שתשרת אתכם בכל פעם שתצטרכו לבצע את ההובלה הזו.

עמדות צילום לאירועים

תעטפו את הציוד היטב

סביר להניח שאתם מכירים את ניילון הפצפצים שעוטף בדרך כלל מכשירי חשמל ומכשירים שבירים. עליכם להשיג ניילון שכזה ולעטוף עמו את כל הציוד שיש ברשותכם בנוסף לעמדות הצילום, לדוגמא:

  • מצלמות
  • עדשות
  • מכונת מגנטים וכו'

חשוב להדגיש שעליכם להשתמש ב – 2 שכבות של ניילון פצפצים במידה ויש ברשותכם עמדות צילום לאירועים למטרות סלפי שאינן מתפרקות. שכן, אלה עשויות להיות שבירות במיוחד.

 

תאחסנו את הציוד בתוך קופסאות ייעודיות

תצטרכו לארוז את כל הציוד שהוצג בפניכם לעיל בתוך קופסא ייעודית להובלה של חפצים יקרי ערך. אין מדובר בקופסת קרטון שמוכרת לכם ממעברי דירות ומשרדים, אלא קופסא מתכתית שמאפשרת לשמור על כל חפץ שהוא, כדי שלא יזוז. כל צלם מגנטים יידע לומר לכם גם מתוך שינה שנהוג להשתמש בקופסאות אלו להובלה של מכונות מגנטים לאירועים שנחשבות לעדינות במיוחד. כך שכל פגיעה ולו הכי קלה בהן, יכולה לגרום להרס של המכונה.

עמדות צילום לאירועים

תעלו על הכביש כשאתם ערניים ומרוכזים

התאונה שאירעה לא מזמן וגרמה להרס משמעותי של ציוד הצילום התרחשה בעקבות עלייתו של נהג עייף על הכביש. הדבר גרם לנו להבין כי עליכם לדעת שעלייה על הכביש עם עמדות צילום וציוד מקצועי מצריכות ערנות גבוהה. אנו ממליצים לכם לצרף לנסיעה אדם שעובד אתכם, כדי שזה יוכל להחליף אתכם בנהיגה במידה ותהיו עייפים.

 

השורה התחתונה

הובלה של עמדות צילום מאירוע אחד לאחר מצריכה היכרות עם 3 הדברים החשובים הבאים: נסיעה ברכב שמיועד להובלות, עיטוף צמוד של הציוד בניילון מיוחד ואחסנה בקופסאות ייעודיות. יישום של הדברים הללו יאפשר לכם להוביל את עמדות הצילום בין האירועים מבלי לגרום להם לפגע. כעת, רגע לפני סיום, נאחל שתיישמו את הנכתב לעיל ותגיעו לאירועים הבאים שלכם בשלום.

עמדות צילום לאירועים