איך להוביל ציוד וחומרי ניקיון בכמויות גדולות

מוסדות גדולים כמו בתי ספר, משרדי ממשלה, עיריות, מפעלים וארגונים נוספים זקוקים באופן שוטף לציוד וחומרי ניקיון בכמויות גדולות על מנת שיוכלו

לשמור על סביבה נקייה ובריאה בתדירות גבוהה.

המאמר יסביר איך להוביל ציוד כזה בכמויות גדולות.

 

למצוא ספק אמין ומקצועי

מוסדות פרטיים וציבוריים שצריכים לתחזק באופן רציף מבנים צריכים לדאוג לניקיון שלהם לעיתים קרובות. כלומר, לנקות אותם בצורה יסודית לפחות פעם ביום, לנקות את השירותים על בסיס יומי, לעשות לריצוף פוליש ולהחזיק בציוד מתאים. במילים אחרות, למצוא ספק שיספק למוסד או למפעל חומרי ניקוי, ציוד לניקוי, מכונת פוליש, מכונת שטיפה, שואב אבק מקצועי, פחי אשפה וכיוצא בזה. ישנן חנויות גדולות המספקות את הסחורה באמצעות הובלה באופן קבוע. לחילופין, ניתן להשתמש בשירותים של חברת ניקיון כמו חברות של ניקיון בתים שהן יהיו אחראיות על תחזוקת וניקיון המוסד והן יספקו גם את הציוד והחומרים.

 

ציוד וחומרי ניקיון למוסדות חינוך

אם ניקח לדוגמה את מוסדות החינוך, בעבר היה אב בית שהיה מנוי על הזמנת ציוד וחומרי הניקיון לבית הספר. היו מאחסנים את כל הציוד במחסן ומוצאים את הנדרש כאשר היה צריך לנקות בסוף כל יום. כיום, בין אם מדובר על בית ספר יסודי או תיכון ובין אם מדובר על אוניברסיטה, מוסדות החינוך מעדיפים לעבוד ישירות עם חברת ניקיון שאחראית על הציוד, החומרים והניקוי ולא לשכור שירות של שכירים ולדאוג להם לכל הציוד, בדומה לניקוי בנייני משרדים אותם מתחזקת חברת ניקיון 24/7. היתרונות של חברת ניקיון אפקטיביים בשל העובדה שיש להן צוותים וכוח עבודה. אם העובד חולה או בחופשה, תמיד ימצאו לו מחליף. במוסדות חינוך לא מכניסים צוות ניקיון ללא בדיקת תעודת יושר ולכך יש חשיבות רבה מאוד. אך מעבר לכך, הציוד הוא של חברת הניקיון ולכן היא אחראית גם על התחזוקה שלו. כלומר, להחליף מה שמקולקל או לתקן אותו.

 

חומרי ניקיון ומכשור מקצועי

חברת ניקיון המחזיקה במכשור מקצועי ובחומרי ניקוי איכותיים תספק גם הובלה שלהם בכמויות גדולות על מנת שיהיה ניתן לנקות את המוסדות בתדירות גבוהה. חברת הניקיון יודעת איזה ציוד חסר לה, אלו חומרים נגמרים מהר, אילו חומרים טובים יותר, מה המכשור המתאים לרצפה ומה המכשור המתאים לחלונות גדולים, מהי תדירות ההזמנות וכד'. היא למעשה מנהלת את כל הפרוצדורה של הובלת הציוד והכמויות ואילו המוסדות סומכים על שיקולי הדעת של החברה. לסיכום, על מנת לקבל תוצאות אפקטיביות גם מבחינת הניקיון וגם מבחינת הובלת הציוד והחומרים חשוב להתקדם ולתת לחברת ניקיון מיומנת ואמינה לעשות את העבודה שלה במסירות ובמקצועיות. חברת הניקיון יכולה להחזיק יותר או פחות ציוד בהתאם לגודל המוסד ולצרכים שלו ולהיות מסוגלת לספק את מה שמתאים למוסד ולשעות הפעילות שלו.

מעבר ציוד