איך להוביל רהיטים שסובבים את הבריכה

הובלה של רהיטים דורשת תמיד עבודה זהירה ומיומנת, אך כאשר מדובר ברהיטי בריכה יש מורכבויות נוספות.

אם בדיוק אתם מחדשים את הריהוט של בריכת השחייה שלכם או שאתם מתכננים לפתוח אחת כזו, יש כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם לפני שבוחרים מישהו שיוביל את הריהוט לבריכה.

 

הובלת ריהוט לבריכה:

הובלה של ציוד ריהוט דורשת עבודה זהירה ומקצועית כדי לשמור על השלמות של הריהוט החדש. כאשר מדובר בריהוט של בריכות שחיה נדרשת עבודה מקצועית עוד יותר בשל הסוגים השונים של הריהוט שאותו מביאים והרגישות של הפריטים. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להביא את הריהוט של בריכות השחייה שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

  1. מקום הבריכה:

הדבר הראשון שעליכם לבדוק הוא שהמוביל של הריהוט מודע למקום של בריכת השחייה ומבין את המשמעות של העבודה. פריקה של ריהוט במקום של בריכת שחייה דורשת עבודה זהירה ולא מאפשרת לעשות שימוש בציוד פריקה רגיל שמביא את הציוד על למקום עצמו. האפשרות של סחיבת הציוד באופן רגלי צריכה להיות ברורה למוביל שלכם כדי שלא תהיו מופתעים.

 

  1. הפרדה בין סוגי ריהוט:

ציוד לבריכה כולל מגוון עצום של ריהוט, לרבות מיטות, שטחי דשא, מתקני ספורט ואפילו חומרים מסוכנים שונים. בצעו הפרדה בין הסוגים השונים של הציוד כדי למנוע מצב שבו הפריטים נפגעים עוד לפני שהם הגיעו אליכם. ההפרדה נדרשת גם עבור הסדר של הפריקה שחשוב שיתבצע באופן נכון כפי שמפורט בהמשך.

 

  1. סדר ההגעה של הריהוט:

אם אתם עובדים עם מספר מובילים שונים שכל אחד מהם אחראי לספק עליכם סוג אחר של ציוד, חשוב להקפיד שהציוד יגיע בסדר הנכון. לא תגיעו למצב שבו קיבלתם את המיטות אך שטחי הדשא שעליהן הן אמורות לעמוד טרם הגיעו.

הפריקה צריכה להתנהל בסדר כזה שכל פריט ציוד שמגיע ישר יוכל להיות ממוקם במקום שמיועד לו ללא צורך בשטח אחסון זמני. התנהלות נכונה תוכל לחסוך לכם זמן עבודה יקר ותאפשר לכם לנצל את המובילים שלכם כך שהם יפרקו את הציוד כבר במקום שבו אתם רוצים להציב אות ובאופן סופי.

 

  1. פריקה והרכבה:

מלבד הפריקה של הציוד שדורשת משנה זהירות בשל המורכבות של הציוד הזה, חשוב גם לוודא מול המובילים שהם מבצעים עבורכם את שירותי ההרכבה של הציוד. רק לאחר שהציוד יורכב תוכלו לראות האם הכל בוצע באמת כמו שאתם דרשתם, ללא תקלות ופגיעות מיותרות בציוד שלכם.

 

לסיכום:

הובלה של ציוד לבריכה כמו כל הובלה של ציוד דורשת תשומת לב לכל הפרטים כדי לדאוג שהציוד יגיע בצורה שלמה ליעד הסופי שלו. עם זאת, כאשר מדובר בבריכה יש חשיבות רבה לסדר שבה ההובלה מתבצעת בשל המגוון הרחב של הציוד שיש בבריכה. הקפדה של סדר נכון של הובלה תחסוך זמן יקר.

 

מבנה שתי קומות