איך להוביל תמונות גדולות במיוחד?

לא משנה מי אתם מה הטעם שלכם ואיזה סגנון בחרתם לבית שלכם – אתם חייבים שיהיה בו תמונות.

תמונות הן הבסיס לעיצוב הבית – הן מוסיפות חן, צבע ואמירה למרחב.

מה חשוב שתעשו? אם אתם מעבירים דירה ויש לכם תמונה ענקית בבית שאתם ממש רוצים לשמור עליה, אתם צריכים ללמוד איך מובילים תמונה גדולה.

כמו שלרהיט גדול עם ערך רב אתם תבחרו הובלה מתאימה כך גם לתמונה גדולה.

אז איך מובילים? איך עוטפים? ומה עושים אם התמונה לא עוברת בדלת? הכל בכתבה הבאה.

 

קודם כל – איך עוטפים?

נציג בפניכם את השיטה הטובה ביותר לעטיפה שתבטיח לכם שהתמונה תשמר בצורה מושלמת. עליכם לעטוף את התמונה בניילון בועות ולהחזיק אותו עם סלוטייפ לבן (לא שקוף כי אם זה ייגע בתמונה זה יעשה לה נזק). לאחר מכן עליכם לחפש קרטון בגודל של התמונה ולהכניס אותה אליו. השלב הבא יהיה למצוא קרטון מעט יותר גדול מהקרטון הקודם ולהכניס את התמונה שבתוך הקרטון לקרטון החדש – את החלל הריק שבתוך הקרטון הגדול יש למלא בעיתונים רבים. אולי זה נשמע לכם פרנואידי אבל יצירת אומנות ששווה אלפי שקלים או תמונה אהובה שאין עוד כמוה שווים את המאמץ. לחנות אונליין מדהימה עם תמונה לסלון.

 

איך מובילים?

באופן כללי כדאי לכם להזמין חברת הובלות למעבר דירה – זה קל, נוח ומפנק ביותר. כמו כן, העברה לבד כרוכה תמיד בנזקים בחפצים, במיוחד כשמדובר בתמונות. אם חשוב לכם לשמור על התמונות שלכם כדאי שתזמינו חברת הובלות מקצועית שתשמור לכם על התמונה ותתחייב שהסבלים אמינים ולא גוזלים חפצים. את התמונה הארוזה היטב אתם תראו לסבלים ותורו להם לשמור עליה היטב.

 

מקרים חריגים

אם התמונה שלכם ממש גדולה ולא עוברת בדלת כנראה שתצטרכו הובלה עם מנוף. הובלה עם מנוף מגיעה לחלון הבית שלכם ומאפשרת לכם להוציא משם חפצים כבדים וגדולים שלא עוברים בדלת או שחבל להתאמץ ולהרים אותם. בנוסף, חשוב לציין שהובלת התמונה בחדר המדרגות עלולה לפגוע בה וחבל על המאמץ והתמונה שנהרסה. התמונות שלכם הם לא החפצים לנסות לחסוך בהם – אם התמונה גדולה וכבדה ואינה עוברת בדלת הזמינו הובלה עם מנוף.

 

רוצים לעשות זאת בעצמכם?

יש לכם רכב גדול ואתם רוצים לחסוך את הכסף של ההובלה? גם אפשרי אבל חשוב שתיקחו אחריות על החפצים שלכם ותמנעו מהם להיפגע. אם תיקחו אותה באופן עצמאי אולי עדיף שתעטפו אותה בצורה יסודית יותר ושתכינו את הרכב שלכם להעמסה שלה – בלי חפצים חדים לידה וכיוצא בזה.

 

סיכום

תמונות גדולות הן נכס אומנותי וסנטימנטלי. אם אתם עוברים דירה עשו הכל כדי לשמור עליהם שישמשו אתכם גם בדירה הבאה, הרי אתם אוהבים אותם כל כך. חשוב שתזמינו הובלה ותשמרו על התמונות.

 

חברת הובלות