איך להזמין אוכל בבידוד?

עם פרוץ מגפת הקורונה, בין הסגרים לבין ההגבלות, רבים פוטרו או הוצאו לחל"ת. לחלקנו, הקורונה דווקא סידרה עבודה ופרנסה טובה, ובראשם של אלו – לשליחי וולט.

לאלו מבנינו היודעים לבשל המעוניינים במשלוח מצרכי מזון, או לאלו השוהים בבידוד ביתי ומעוניינים במשלוח אוכל מנחם, לגוף ולנפש, משלוח מוולט הוא האפשרות הטובה ביותר עבורכם. איך מזמינים אוכל בבידוד הביתי?

לימונדה מלימונים – עבודה בימי הקורונה

בעוד רבים נותרו מחוסרי עבודה, אחרים ניצלו את התקופה הקשה והחלו לעבוד כשליחים בחברת וולט. שליחי וולט, הלבושים במדים הכחולים, תופסים תאוצה ברחבי הכבישים וממלאים אותם, זאת במיוחד בימי הקורונה בהם משלוח אוכל לבית מהווה פתרון לבילוי המושלם.

שליחי וולט נהנים מן האפשרות לבחור האם לשריין שעות עבודה מראש, או שמא לעבוד בזמנם הפנוי. כמו כן, שליחי וולט אף נהנים מן העובדה כי הטיפים אותם הם מקבלים בעת המשלוחים, נכנסים לכיסם הפרטי. בנוסף, השליחים יכולים לבחור באמצעות איזה כלי רכב יבצעו את
המשלוח – אופניים רגילים, אופניים חשמליים, אופנוע או קורקינט.
שליחים וולט הינם עצמאים שכירים, כלומר הם אינם עובדי החברה אלא פרילנסרים ובשל כך, לשם קבלת התשלום עליהם להוציא חשבונית שכיר.

בידוד ביתי

שהיתם ליד חולה מאומת או קיבלתם הודעה על כניסה לבידוד, והתחלתם את הבידוד הביתי. בין אם התמזל מזלכם ויש לכם חברה, ובין אם לא, ועליכם להעביר את הבידוד לבדכם, וודאי תתחילו בניסיונות להעביר את הזמן, ובין שעמום לעשייה,  איך לא, יתקוף אתכם הרעב.

האפשרות הטובה והנוחה, שתספק את צרכיכם, היא משלוח אוכל באפליקציית וולט. בין אם אתם חושקים בקינוח ובין אם בפיצה או בפסטה טובה, באפליקציית וולט תמצאו את כל שחשקה נפשכם.

אז, איך מזמינים? 

התהליך פשוט למדי, וכולל הורדת אפליקציה ידידותית למשתמש, ולאחריה הרשמה קצרה, הכוללת פרטים מזהים, בהם שם וכתובת. לאחר השלבים לעיל, תוכלו להזמין את שברצונכם מתוך 700 אפשרויות, לרבות אוכל מוכן ומתוקים למיניהם, מצרכים ואף מוצרי פארמה.

כמו כן, תוכלו אף לעקוב אחר המשלוח שלכם בזמן אמת. לאחר התשלום, שליח וולט יצא לדרכו אליכם ויגיעו תוך זמן קצר. באם הנכם שוהים בבידוד, תוכלו לציין זאת בחלון הערות לשליח, ולבקש להשאיר את המשלוח מחוץ לדלת. כך תוכלו לקבל את המשלוח, מבלי לפגוש את השליח וחלילה לסכנו.

 

איש מזמין המבורגר