איך להתכונן נכון למעבר דירה?

עוברים דירה? מזל טוב! לא מעט עבודה לפניכם זה נכון, ויש המון שעליכם לעשות בכדי להתכונן לקראת המעבר. אז אומנם מעבר דירה יכול להיות כאב ראש גדול ותצרכו לחשוב על הפרטים הקטנים כדי לייעל את המעבר אך ישנה דרך שיכולה לפשט את העניין בקלות. תמיד כדאי להתייעץ עם חבר משפחה או מכר שעבר דירה לאחרונה בכדי לקבל טיפים ומעבר לכך הכנו לכם רשימת טיפים שיכולים לסייע לכם לצלוח את מעבר הדירה בקלות ואפילו הנאה, את כל טיפים פירטנו במאמר.

 

אז מהם הטיפים המוצלחים למעבר דירה קל ומהנה?

כפי שהבטחנו לפניכם רשימת מעבר דירה שתעזור לכם עם המעבר, ממליצים לגזור ולשמור:

 

טיפ ראשון-הכנה מראש:

בכדי להיערך נכון למער דירה רצוי להתחיל לבצע ארגונים לפחות חודש לפני התאריך המיועד למעבר. חשוב שתזכרו כי כמה שאתם חושבים שאתם יודעים שיש לכם בבית, תתכוננו לגלות כי יש עוד, התחילו לסדר ולארגן את מה שפחות בשימוש והעבירו לארגזים ואם יש לכם מה לתרום ואינכם צריכים שיעבור איתכם לדירה הבאה זה הזמן להיפטר ממנו.

 

טיפ שני- חומרי אריזה:

היערכו לכמות קרטונים וחומרי עטיפה ואריזה בהתאם לכמות הפריטים שלכם ואפילו קנו מעט יותר, מקסימום תשמרו למעבר הבא. השגת הציוד יכולה לעכב את לוח הזמנים לקראת המעבר לכן התכוננו בהתאם.

 

טיפ שלישי- הובלה:

העריכו כמה שיותר מדויק את היקף ההובלה, ברגע שחברת ההובלה תקבל את המידע המלא על כמות מוצרי החשמל שיש להעביר ואילו רהיטים עליהם לפרק ולהרכיב כך יוכלו להציע לכם את המחיר המדויק לעת המעבר. בחרו חברת הובלות אמינה עם המלצות, רצוי חברה וותיקה עם ניסיו שתבצע את העבודה בצורה מהירה ומקצועית, בצעו סקר שוק ובחרו את ההצעה המתאימה ביותר עבורכם.

 

טיפ רביעי- ניקיון:

לפני מעבר עליכם לזכור כי תצטרכו לנקות באופן יסודי לא רק בית אחד, אלא שניים, האחד שאתם יוצאים ממנו והאחד שאליו אתם נכנסים. לעתים הלו"ז הצפוף של ארגונים הדברים כולל ההובלה לא משאיר מספיק זמן בכדי לבצע את שני הדברים, לכן פניה אל חברת ניקיון בכדי לבצע את השירות הזה יכולה להיות פתרון טוב שיחסוך לכם זמן ומאמץ רב.

 

טיפ חמישי- הדברה:

מעבר לדירה חדשה לעתים כוללת גם התמודדות חדשה עם מזיקים שלא התמודדנו איתם קודם. בכדי למנוע מצב בו הם משפיעים על חייכם כאשר אתם כבר בדירה בצעו את ההדברה טרם כניסתכם אליה. אחרי ריסוס אסור להיכנס לדירה מספר שעות לכן השלב בו אין דיירים בבית החדש הוא הזמן המושלם.

 

לסיכום:

מעבר דירה יכול להיות מרגש ועכשיו גם קל הרבה יותר!, בכדי להגיע למצב בו יש לכם מעבר קל ומהיר עשו את ההכנות הנדרשות לפני ובסופו של דבר זה יכול לחסוך לכם זמן, מאמץ ואפילו כסף.

חברת הובלות