איך לחמם את הבית בחורף

בכל חורף מחדש אנחנו מופתעים, הקיץ ישראלי מוכר ומתיש, והחורף תופס אותנו לא מוכנים.

אך האמת היא שזו לא בעיה כלל, יש מוצרי חימום שיעשו את העבודה כך שתוכלו לחם את הבית בחורף בלי שום בעיה.

 

לא חסרות אפשרויות

בחורף כמובן שאנו רוצים להיות עטופים ומוגנים מפני הקור, ובבית זו עלולה לכאורה להיות בעיה, צריך לחשוב איך ניתן יהיה לחמם את המרחב. האמת היא שיש שפע של אפשרויות, החל ממזגן לחימום תת רצפתי, יש באמת המון אופציות, בהתאם לכל בית או חדר, בוחרים את המוצרים המתאימים שיחממו אתכם היטב.

 

במה צריך להתחשב

בבחירת המוצר שבעזרתו תחממו את מרחב ביתכם, צריך להתחשב בעניינים בטיחותיים, כמו ילדים קטנים שצריך לוודא שמוצר החימום בטוח לסביבת ילדים. בנוסף, צריך לוודא שהחום אינו מייבש ומחניק, שהמוצר מייצר חום טבעי ונעים.

 

סוגי מוצרים לחימום הבית

מזגן 

מזגן הוא אמצעי החימום הנפוץ ביותר, הוא יעיל מאוד ומשתלם, יש לו היכולת לחמם חדרים גדולים וקטנים יחסית במהירות. אין צורך לאחסן אותו כמובן מכיוון שיש לו את מקומו על הקיר ללא צורך בדרך כלל בהתעסקות רבה.

 

רדיאטור 

רדיאטור הוא אמצעי חימום מאוד פשוט ומאוד נוח, עובר בתוכו שמן והוא מפזר את החום באמצעות צלעות חימום. הוא מתאים לחימום חדרים קטנים ובינוניים, והוא מאוד בטוח לשימוש, בלי סכנת בערה או התלקחות.

 

תנור הסקה 

על ידי תנור זה שמייצר הסקה ביתית הבית מתחמם בנוחות רבה, מדוברת במערכת משולבת לחימום מהים וחלל הדירה. זו מערכת שמתאימה לחיבור לרדיאטורים או לחימום תת רצפתי. מערכת מאוג חכמה, מתקדמת, נוחה ופשוטה ביותר להתקנה.

 

מפזר חום 

מפזר חום הוא קטן ונייד, מחמם במידיות ובמהירות, בנוסף בגלל שהוא קטן הוא מאוד נוח לתזוזה ולאכסון. בנוסף, מפזר החום מגיע גם עם בורר דרגות חום לשינויים בעוצמה.

 

תנור ספירלה 

תנור ספירלה מחמם על ידי סלילים שהם בעצם גופי החימום, ניתן לשלוט בהם בכדי לקבוע את רמת החום. לא מאוד בטיחותי ליד ילדים, אם הוא כן מחמם מהר ובעוצמה.

 

מקרן חום

מקרן חום הוא בעצם גוף חימום בצורה של מאוורר, עומד, תלוי או שולחני. החום שהוא מייצר אינו מייבש ויש לו מגנון בטיחות שבנפילה הוא מפסיק לעבוד. בנוסף גם הוא מגיע עם האפשרות לשינוי בדרגות עוצמת החום.

 

איך תבחרו?

בסופו של דבר מה שהכי חשוב זה שהבית שלכם יהיה חם בחורף, שלא תקפאו, לא תסבלו, והחום יעטוף אתכם מכל כיוון ככל הניתן בלי מחנק ובלי בעיות. כל שאר הדברים זה עניין של נוחות, אם יש ילדים, גודל הבית, עם מה יותר נוח לכם להתעסק ועם מה פחות. העיקר הוא שעכשיו אתם יודעים שיש המון אפשרויות לחימום ביתכם בחורף, כך שלא תישארו מקוררים.

מכשיר חשמלי