איך ליהנות מהפרגולה גם בחורף?

ישיבה בפרגולה בזמן הגשם זה חוויה קסומה, הגשם שוטף מול עיניכם כשאתם שותים תה חם ומתכרבלים בשמיכה.

אם אתם רוצים להמשיך לשבת בפרגולה בזמן הגשמים כדאי לכם למצוא כיסוי מתאים.

אז איך עושים את זה ? האם אפשר להביא כיסוי זמני ? מה מתאים לכם ? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

 

סגירת חורף עם שמשונית

תוכלו לרכוש ברזנט מסוג שמשונית שיש לו עיצוב יפה שכל אחד אוהב. כמו כן הברזנט הוא איכותי וחזק ועמיד בפני גשם – עם סוכך שמשונית אתם לא צריכים לדאוג בקשר לישיבה בפרגולה בגשם. בנוסף, המחיר הוא עוד יתרון – זול ומתאים לכל כיס אז פשוט אין מה להתלבט. סגירת פרגולה לחורף באמצעות ברזנט שמשונית בשילוב חלקים שקופים – פתרון זול ומהיר לסגירה מושלמת לחורף. לפרטים על סגירת פרגולה בחורף

 

סוכך מרקיזה

שיטה זו נעשית בדרך כלל בבניינים, שם אסור להשתמש בסוכך קבוע ברוב הפעמים. המרקידה נפתחת בצורת רבע עיגול מהקיר אל קצה המרפסת, מכסה את המרפסת אך משאירה לכם מקום להביט החוצה.  יש סוגים של סוככי מרקיזה שמתקפלים ידנית ויש שמתקפלים חשמלית, כמובן המחיר בהתאם. היתרון הבולט של המרקיזה הוא שיש לה כמה אופציות של כיסוי, ניתן לפתוח אותה גם בצורה חלקית אם יש בכך צורך.

 

סוכך מסילות

סוכך זה מתאים בעיקר לפרגולות גדולות, כיוון שהוא מאפשר לכסות שטחים שעולים על 12 מ"ר. המסילות עשויות מאלומיניום והן פועלות בצורה חשמלית. ניתן לשלוט במידת הפתיחה והסגירה על ידי השלט. סוכך זה הוא אולי הטוב ביותר בשל יציבותו ועמידותו בפני רוחות, אך המחיר בהתאם. חשוב לציין שמבחינה אסתטית הוא מרשים מאוד, זה סוכך יפהפה שכדאי לרכוש אם אתם רוצים לשמור על רמת עיצוב גבוהה.

 

סוכך מסך

סוכך זה הוא למעשה בד אטום וחזק שיכול לכסות את דפנות הפרגולה ולהגן מפני גשמים ורוחות. סוכך זה נגלל כלפי מעלה וכלפי מטה, ניתן לרכוש ידני או חשמלי. אם אתם מחפשים סוכך לגג הפרגולה זה לא הסוכך הנכון.

 

יריעות פי וי סי

יריעות אלו עמידות לחלוטין מפני גשם, אך זהו לא יתרונם היחידי. ניתן לגלגל אותן כשמעוניינים לחשוף את הפרגולה, למשל בחג הסוכות. החומר שלהן חזק ועמיד מאוד, על אף שמדובר ביריעה. יריעות אלה נקראות גם שמשונית והן מומלצות ונפוצות ביותר.

 

לסיכום

לפני שאתם קונים כיסוי לפרגולה חשבו על הצרכים שלכם ועל הסכום שאתם מוכנים להשקיע. יש מגוון סוגי כיסוי לפרגולות היום, כל אחד יכול למצוא את הכיסוי המתאים לצרכיו ולכיסו – סוכך, מרקיזה, סוכך מסילות, שמשונית, מסך צד ועוד. אין ספק ששמשונית היא פתרון מושלם עבור כל אחד – הרי רק לחורף לא צריך להשקיע סכומים גדולים והיא פשוט יפה ומוסיפה לאווירה החורפית.

 

פינת ישיבה