איך למנוע קרציות ופרעושים במעבר דירה

מעברי דירה הם חלק מהחיים, ובמוקדם או במאוחר רובנו עוזבים את הבית שגרנו בו במשך שנים במעבר לבית אחר.

כשיש לכם חיית מחמד, ובפרט כאשר מדובר בכלב תהליך המעבר מעט יותר מסובך שכן יש לחשוב על הסתגלות הכלב לבית החדש – מעברי דירות מלווים לעיתים בסטרס נוסף לבעל החיים ולבעיות רפואיות.

עם זאת, כל בעיה רפואית פוטנציאלית בעקבות מעבר דירה ניתן לפתור אם מתארגנים מראש

 

קרציות ופרעושים במעבר דירה

מעבר דירה לבית לא מוכר עלול לעורר עבור בעל החיים כל מיני בעיות פיזיות ונפשיות, כאשר אחת מהבעיות הללו היא הופעה של קרציות ופרעושים. במקרים רבים אנו נכנסים לבית בפעם ראשונה כאשר הוא לא נקי או עמד זמן רב ריק ובמצב כזה ישנה סבירות גבוהה יותר שהכלב "ידבק" בקרציות ובפרעושים.

 

כך תמנעו מהכלב לסבול מקרציות ופרעושים

כדי שהכלב שלכם לא יסבול מקרציות ופרעושים, אנחנו ממליצים לנקוט במספר פעולות בכמה היבטים ולשלב בניהן:

טבליות נגד פרעושים וקרציות:

נתחיל ברפואי – עוד לפני המעבר, תנו לכלב שלכם טבלית נגד פרעושים וקרציות. ישנן טבליות כמו הטבליות של נקסגארד שמעניקות עד ארבע שבועות של שקט מפרעושים וקרציות.

 

ניקיון:

בסופו של דבר הסיבה המרכזית להופעה של קרציות ופרעושים בעת מעבר דירה קשורה ככל הנראה בניקיון. נקו את הבית החדש לפני שתכניסו אליו את בעל החיים, והקפידו במיוחד על ניקיון של שטיחים שעירים שעלולים למשוך אליהם אורחים לא רצויים.

 

תספורות:

באופן כללי, שמירה על שגרת תספורות קבועה מורידה את הסיכוי שהכלב שלכם יסבול מקרציות ופרעושים.

 

טיפול בגינה:

במידה ויש לכם גינה שהכלב יוצא אליה, זה מאוד יעזור באופן קבוע לכסח את הדשא, לאסוף עלים יבשים ולגזום את העצים והצמחייה.

 

הטבליות שיפתרו את בעיית הפרעושים והקרציות

כאמור, יש שילוב אמצעים להתמודדות עם קרציות אך על מנת שהמטרה אכן תושג אי אפשר לדלג על השלב הרפואי. הטבליות של נקסגארד הוכחו כיעילות מאוד עבור כלבים, כאשר כל טבלית מעניקה לכלב כארבעה שבועות של שקט מפרעושים וקרציות.

הטבליות של נקסגארד הן למעשה טבליות חודשיות. בכל חפיסה ישנן שלוש טבליות, וביחד החפיסה מעניקה הגנה לכלב במשך שלושה חודשים – מספיק זמן כדי לעבור את הקיץ הבעייתי מבחינת קרציות ופרעושים.

 

מאיזה גיל ניתן לתת טבלית נקסגארד לכלב?

טבלית נקסגארד ניתן לתת לכל כלב מגיל שמונה חודשים ומעלה וזאת בתנאי שהוא שוקל לפחות 2 ק"ג. חשוב מאוד לשים לב שהטבליות מותאמות לכלב לפי משקל: ישנן טבליות לכלבים השוקלים עד 10 ק"ג, במשקל 10 עד 20 ק"ג וכן משקל 20 עד 40 ק"ג.

 

הקיץ הגיע ואיתו קרציות ופרעושים? יש פתרון לכלב שלכם

כבר אין צורך שהכלב יסבול בקיץ מקרציות ופרעושים. עוד לפני תחילת הקיץ ניתן לתת באופן חודשי לכלב טבלית נקסגארד שתעניק לו הגנה מפני טפילים לא רצויים ותמנע סבל מיותר.

 

חיית מחמד