איך למצוא פתרונות הובלה ואחסנה בעיר שלכם

מי מאיתנו לא צריך מחסן? בית אם זה לבית פרטי ואחת כמה וכמה לעסקים. אבל מחסן גדול ככל שיהיה, עדיין לא יהווה פתרון מושלם אם הוא לא יהיה מסודר ומאורגן עם מספיק מדפים ושיהיה לנו קל להתמצא בו. מדפים זה דבר חשוב בכל מחסן אבל הם צריכים להתאים לגודל המחסן ולסוג התכולה וגם שיהיו בגודל המתאים ועם מרווח מספיק בין המדפים לאחסון דברים שתופסים מקום לגובה. כמובן שיש חשיבות למשקל התכולה ואפילו עיצוב.

 

מדפים

אז כפי שכבר קראתם, מדפים מהווים פתרונות אחסון לכל סוג של מחסן  ובעזרת מידוף קל להתמצאות ואחסון תוכלו להפוך את המחסן שלכם ללא פחות ממושלם. המדפים הנוחים והשימושיים יותר הם המדפים המודולריים שניתנים להתאמה אישית כך שאפשר לשנות את המקום שלהם במסגרת, להוסיף או להסיר מדפים וכמובן שניתן גם לפרק כדי להוביל את כל המערכת למקום אחר כך שקיבלתם גם פתרון אחסון אך גם להובלה.

 

מתי צריך להוביל ולאחסן ציוד

לפעמים יש צורך להוביל ולאחסן ציוד כבד כמו למשל רהיטים גדולים, ציוד מסחרי, פסנתרים, תכולת דירה לפני מעבר, ציוד לעסקים או כלי עבודה. כל הדוגמאות הללו זקוקות לאחסון מתי שאין לנו צורך רגעי להשתמש במוצרים הנ"ל, למשל, אם אנחנו בין מעברי דירות וצריכים לאחסן לבינתיים את כל הריהוט או מוצרי החשמל או אם בתי עסק שנמצאים לפני שיפוץ או לפני פתיחת העסק וצריכים בינתיים לאחסן את כל הציוד.

 

איפה מאחסנים ולכמה זמן

את מחסני האחסון ניתן להשכיר על בסיס חודשי/יומי/שבועי הכל בהתאם לצרכים. התשלום הוא בהתאם לגודל שטח ההשכרה והזמן ואתם מקבלים את האזור שלכם עם מנעול ומפתח. אפשר להזמין הובלה לכל מה שתרצו ישירות עד המחסן הנבחר. לטווחי זמן ארוכים, בעיריות השונות ישנם מחסנים עם מכולות גדולות שבהם ניתן לאחסן ציוד מסחרי ועסקי לכמה חודשים. בנוסף, ישנם מחסנים שגם מציעים שירותי הובלה ישירות מהכתובת שתספקו ועד המחסן הנבחר. כדי לבדוק לפני את מיקום המחסן שלא תצטרכו לנסוע מרחקים ארוכים כל פעם כדי להגיע לציוד שלכם.

 

אחסון ניירת

אחסון מסמכים וניירת חשובה זה משהו שכמעט כל עסק צריך להתמודד איתו, את המסמכים יש לאחסן בצורה מסודרת ומוגנת בפני נזקי מזג אוויר כמו לחות/שמש/גשם ביחידות אחסון קרובות יחסית לבית העסק ועם גישה נוחה בכל רגע נתון שתרצו לגשת למסמכים. כדאי לשים לב שהמחסן מאובטח 24/7 ומומלץ אפילו שיהיו מצלמות.

 

לסיכום

כמעט בכל עיר תוכלו למצוא פתרונות הובלה ואחסנה. ישנם שטחים שלמים שמוקדשים אך ורק למכולות אחסון או מחסני אחסון ואתם משלמים לפי יחידת שטח ולזמן מסוים. כל מחסן יכיל בתוכו מדפים, לפעמים גם מדפים מודולריים כאשר האחסון יכול להתאים גם למגזר העסקי וגם למגזר הפרטי. מַחסָן