איך לעצב את החדרים בבית לאחר מעבר דירה

מעבר דירה הוא דבר כיף ומרגש ובדרך כלל כרוך בהרבה הוצאות כספיות, מחשבות על עיצובים שונים, זמן ותהליך ועוד. למרות שלעצב דירה זה לא דבר פשוט, זה לגמרי אפשרי לעשות זאת באמצעות שלל האופציות שיש היום בשוק שמציעות אפשרויות עיצובים שונים ומיוחדים. אז במידה ואתם עוברים דירה או לקראת המעבר, הכתבה הזו בשבילכם, מוזמנים ומוזמנות לקרוא.

איזה חדרים יש לכם בבית?

כל דירה בנויה בצורה שונה, כאשר יש כאלה אם 6 חדרים וכאלה רק עם שניים. כמות החדרים היא משהו שצריך לקחת בחשבון בבואכם לעצב דירה, ראשית בשל העובדה כי ככל שיש יותר חדרים צריך יותר מוצרים והמחיר עולה, שנית, לגבי הזמן שיש לכם לעצב. כך אם יש לכם רק שני חדרים תהליך העיצוב זול ומהיר יותר לעומת יותר חדרים.

כמו כן, תצטרכו לחשוב על עיצוב שונה לכל חדר או קונספט אחיד לכולם. במידה ותרצו לשנות עיצובים או אותו סגנון, חשוב עדיין להבחין בין הצרכים והעיצוב של כל חדר. כאשר חדר שינה כדאי לעצב בצורה רגועה, נעימה, שתשרה אווירה של שינה טובה. לעומת זאת, חדר משחקים לילדים יכול להיות צבעוני יותר, מזמין לאנרגיות טובות, מסודר בצורה פרקטית ויפה.

 

איך לעצב?

ראשית, חשוב להבין מה אתם רוצים "להשיג" באמצעות העיצוב. אם אתם רוצים לעצב סלון שיתן אווירה של אירוח ומרחב, תצטרכו לחשוב איך לעצב אותו בצורה שיראה פתוח. לדוגמא תוכלו לסדר את רהיטי הישיבה בצורה מפוזרת שתראה מרחב, או להוסיף וילונות לחלונות שיתנו אווירה חמימה ומארחת.

חדר שינה של ילדים דורש עיצוב אחר לגמרי מחדר שינה של הורים. לדוגמא בחדר ילדים כדאי ליצור מראה קליל, משעשע. תוכלו לעשות זאת באמצע צבע מיוחד לקיר וכן להיעזר בחנות של אודות מר שמלו מדבקות קיר וטפטים שאפשר לשים על הקירות בלי בעיות בכלל. הטפטים והמדבקות יכולים להיות בכל מיני צורות וצבעים ולאפשר לדברים להיראות מיוחדים יותר.

חדר שינה של הורים, יכול להיות יותר רגוע, בסגנונות שונים. שווה להוסיף וילון, מראה, שידות קטנות בצידי המיטות עם מנורות לילה. החדר צריך להשרות אווירה שהיא של לילה, של מנוחה ורוגע. לכן, חשבו טוב מה להוסיף לו, אפשר לשים תמונות, אך שימו לב שאתם לא מעמיסים מידי. כמו כן, חשוב ליצור חדר פרקטי ונוח.

 

בסיכומו של דבר

עיצוב של חדרים בדירה חדשה הוא עסק לא קל ולעיתים אף יקר. לפני שתתחילו לעצב, בדקו כמה חדרים יש בדירה, איך תרצו לעצב כל אחד או באותו קונספט את כולם. תבחינו בין כל חדר ומה הוא דורש מבחינה עיצובית ופרקטית. חדר ילדים אפשר להוסיף מדבקות לקירות ואילו אצל ההורים כדאי ליצור חדר עם עיצוב יותר סולידי, רגוע, שמאפשר מרחב ומקום נעים לשהות בו.

חלל מעוצב