איך לפתוח סתימה בביוב

כל אחד מאתנו חווה לפחות פעם אחת בחייו סתימה רצינית בביוב. כזו שגורמת למי השופכין לעלות על גדרם ולהגיע אל תוך הבתים שלנו. אנחנו חווינו סתימה שכזו ממש לאחרונה ומצאנו את עצמנו חסרי אונים. הסיטואציה הזו גרמה לנו להבין שהגיע הזמן שמישהו יכתוב מדריך שיפרט איך לפתוח סתימה בביוב ואם אף אחד לא כתב את זה עד היום – אנחנו נעשה זאת. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שיאפשרו לכם לפתוח את הסתימה.

 

תודות לאנשים שסייעו לנו בפתיחת הסתימה

כדי שנוכל להציג בפניכם את כל המידע המעמיק בנושא, היינו צריכים לשוחח עם אנשים שבקיאים בתחום. הם סייעו לנו מרחוק והסבירו לנו איך אנחנו יכולים לפתוח את הסתימה בביוב בכמה פעולות פשוטות. זו ההזדמנות להודות להם על הסבלנות והמידע שחלקו אתנו. בזכותם, גם אתם תוכלו לדעת איך לפתוח סתימה.

 

השלב הראשון בפתיחת סתימה בביוב – באמצעות פומפה

השלב הראשון שיאפשר לכל אחד מכם לבצע הליך של פתיחת סתימות ביוב כולל את הפומפה המפורסמת. זו שתמיד ניצבת ליד האסלה או מחכה בסבלנות בארון הציוד שבאמבטיה. בשלב הראשוני, אתם צריכים להניח את הפומפה על פתח הכיור, השירותים או המקלחת. להצמיד אותה קרוב ולמשוך כלפי חוץ (כלומר, לפמפם). לאחר כמה פמפומים כאלו, אתם צפויים לראות שהסתימה נפתחה. אם הסתימה נותרה כפי שהייתה, אתם צריכים לעבור אל השלב השני.

 

השלב השני בפתיחת סתימה בביוב – באמצעות מקל, ספירלה וחומרים שונים

בשלב זה אתם צריכים להשתמש במקל או בספירלה שיאפשרו לכם להגיע אל מקור הסתימה ולנסות להזיז אותה ממקומה כדי להביא להוצאה של הגורמים (גופים זרים) החוסמים. שימו לב – אם אתם מוצאים את עצמכם חסרי אונים בשלב זה, תוכלו לנסות לשפוך מים רותחים אל תוך חור הניקוז.

אם הגורם שהביא לסתימה הוא שומני ואז הוא צריך להישטף והבעיה תבוא לסיומה. אתם יכולים גם לנסות ולהוסיף חומר חומצתי, אך אנחנו ממליצים לעשות זאת אך ורק אם יש לכם ניסיון בתחום זה, מכיוון שמדובר בעניין מסוכן.

 

השלב השלישי בפתיחת סתימה בביוב – קריאה לבעל מקצוע

אם הגעתם אל השלב השלישי, אתם כנראה לא הצלחתם לפתוח את הסתימה בביוב עד כאן באופן עצמאי. לכן, ההמלצה של המומחים בתחום (אלו שעברו את המצב הזה על גפם) היא לפנות לגורם מוסמך שיבצע את ההליך עבורכם. נראה שהמצב מורכב ודורש התערבות של ביובית או של בעל מקצוע שיאבחן את הסתימה ויפתח אותה באמצעות כלים מיוחדים שיש רק לבעלי מקצוע.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך שיסייע לכם לפתוח את הסתימה בביוב בכל מקום, בין אם באופן עצמאי ובין אם באמצעות בעל מקצוע. בהזדמנות זו, אנחנו רוצים להודות לאנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ולאחל לכם, קוראים יקרים, שלא תדעו עוד סתימות בביוב.

סתימה בביוב