איך לקדם עמוד אינסטגרם של חברת הובלות

כל בעל עסק יודע היום שאם העסק שלו לא נמצא באינסטגרם – הוא לא קיים. אם אתם מכירים ולו מעט את המדריכים שלנו, אתם בוודאי יודעים שבכל מדריך אנחנו יוצאים לבדוק איך לקדם עמוד אינסטגרם של עסק אחר. הפעם יצאנו לבדוק איך אפשר לקדם עמוד אינסטגרם של חברת הובלות. לצורך כך, נפגשנו עם מובילים שמקדמים את העסקים שלהם תקופה דרך האינסטגרם וחזרנו עם כל המידע בנושא.

 

רקע לכתיבת המדריך הנוכחי

כפי שציינו בפניכם בפסקת הפתיחה, נפגשנו עם 5 בעלי עסק להובלות שמקדמים את העסק שלהם באינסטגרם כבר שנים. לדבריהם, קידום העסק בפלטפורמה זו שינה את חייהם. שכן, בהתחלה הם קידמו בפלטפורמות אחרות ולא ראו הישגים גבוהים כפי שנראו באינסטגרם. לדבריהם, קידום האינסטגרם מורכב מ- 3 שלבים שיצוינו בפניכם ממש עכשיו.

 

איך לקדם עמוד אינסטגרם של חברת הובלות? – שלב מספר 1

כדי לקדם את עמוד האינסטגרם של חברת הובלות צריך קודם כל להתחיל ברכישה של עוקבים. שכן, בכל זאת, מדובר בחברת הובלות. מי ירצה לעקוב אחר עמוד חדש לחלוטין של חברת הובלות? לכן, אתם צריכים לבדוק פרטים ברחבי הרשת בכל הנוגע לרכישת עוקבים. אם אתם רוצים לקצר את הדרך לרכישת עוקבים לחצו כאן. לאחר שתרכשו מספיק עוקבים, תוכלו להתחיל להחיות את העמוד שלכם באינסטגרם.

 

איך לקדם עמוד אינסטגרם של חברת הובלות? – שלב מספר 2

אחרי שיישמתם את השלב הראשון, אתם יכולים להתחיל להעלות תוכן מעניין. ההמלצה של המובילים שעמם דיברנו היא לשכור את שירותיהם של אנשים שבקיאים בתחום. שכן, מובילים כידוע טובים בהובלה, תפעול וסחיבה של דברים. אבל לא תמיד יש להם צד טכני שנוגע ליכולות פרסום ושיווק. אם תבחרו לעשות את שלב זה בעצמכם, כדאי שתבדקו עם מכרים וחברים שאתם עושים זאת באופן הנכון ביותר כדי שלא תאבדו עוקבים אמתיים.

 

איך לקדם עמוד אינסטגרם של חברת הובלות? – שלב מספר 3

בשלב זה אתם צריכים ליישם את הפרטים שצוינו בפניכם בפסקה הקודמת באופן קבוע ותדירות גבוהה. כלומר, עליכם להעלות פוסטים מידי יום ולשים לב שמדובר בתוכן ענייני שיגרום לעוקבים שלכם לרצות לראות עוד. ההמלצה של המובילים שיש להם עמודי אינסטגרם פעילים ומלאי עוקבים היא לא להעלות רק פוסטים רגילים, אלא גם להעלות תוכן בפלטפורמות הבאות:

  • רילס
  • סטורי
  • שידורים חיים

תשימו לב שאתם מבצעים את שלב זה באופן תדיר ואתם תראו שלאט לאט, מספר העוקבים שלכם עולה. אם העלייה היא הדרגתית, אתם תמיד יכולים לרכוש עוד עוקבים שיאפשרו לכם להגיע אל יותר עוקבים "אותנטיים" בהמשך.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת כדי שתוכלו לקדם עמוד אינסטגרם של חברת הובלות. מאחלים לכם שתקדמו את העמוד שלכם בהקדם ושהיה המון בהצלחה.

עמוד אינסטגרם