איך לשדרג את המסיבה שלכם בקלות?

לא תמיד קל ופשוט לתכנן מסיבה, והרבה פעמים מחפשים, בעת תכנון המסיבה, רעיונות וטיפים כדי להפוך אותה למיוחדת באמת. הכנו עבורכם רשימה של טיפים שיעזרו לכם להפוך מסיבה שגרתית לאירוע בלתי נשכח. זכרו, לא חייבים להשתמש בכל הטיפים במסיבה אחת, גוונו והפתיעו את האורחים שלכם.

 

הזמנת האורחים

אחד הדברים שמשפיעים יותר מכל על אירוע חברתי הוא ההרכב האנושי, ובכל זאת אנחנו נוטים להזמין את האורחים שלנו בלי להשקיע מחשבה בתמהיל האנושי שאנחנו יוצרים. רשימת אורחים מתוכננת בקפידה היא בעלת סיכוי גדול להיות הרמונית ומוצלחת מהרגיל. אם אתם מתקשים ביצירת רשימת האורחים הנכונה, נסו לדמיין מסיבה שמבוססת על השכרת אטרקציות לאירועים ודמיינו מי מהאורחים שלכם יוכל ליהנות ממסיבה כזו.

 

לוקיישן

המיקום של המסיבה משפיע עליה מאוד ואף משפיע על ההתנהלות של המשתתפים במסיבה. בחירה של לוקיישן ייחודי עבור המסיבה שלכם כמו מקום שנשקף ממנו נוף עוצר נשימה או מקום מפתיע במיוחד כמו ספינה או מוזיאון, יכולה לשדרג את המסיבה. אם תבחרו בלוקיישן מוצלח, ייתכן מאוד שידברו על המסיבה שלכם עוד הרבה זמן.

 

תפאורה וקישוטים

האפשרויות לעיצוב המרחב במסיבה הן אין סופיות אבל כדי לייצר עיצוב מושך את העין, כדאי לבחור נושא כללי ולהתאים אליו את התפאורה ואת הקישוטים. למשל מסיבה שהנושא שלה הוא מטוסים, תרוויח מדגמים של מטוסים שיורדים מן התקרה על חוטים שקופים, ומסיבה שהנושא שלה הוא ערפדים תוכל להשתמש בארון קבורה להגשת הכיבוד. גם אם הרעיון שתבחרו הוא צבע או צורה, עיצוב מתוכנן סביב רעיון תמיד ייראה מרשים ומיוחד.

 

אוכל ושתיה

את הכיבוד חשוב להתאים לטעמם של האורחים כי אחרת הוא לא יוכל למלא את תפקידו. כשם שלא נזמין חברים טבעוניים למסיבת מנגל, ולא נזמין נמנעים מאלכוהול לערב קוקטיילים, כך חשוב לוודא שהאורחים שלכם אוכלים דגים נאים לקראת הגשת סושי במסיבה בנושא יפני. חשוב גם לשאול בנימוס את המוזמנים האם יש בניהם מי שסובל מאלרגיה או רגישות למזון. בסוגים מסוימים של מסיבות נהוג לחלק את משימות הכיבוד והשתייה בין המשתתפים במסיבה כדי שהעול לא ייפול במלואו על המארחים.

 

הפעילות

פעילות היא חלק חשוב במסיבה גם אם היא מרכז המסיבה כמו למשל סדנת בישול, גם אם היא הפתעה שמתוזמנת לאמצע הערב כמו מופע של אמן אשליות או הרצאה קצרה, וגם אם מדובר בליווי מתמשך לאורך כל הערב כמו מוזיקה חיה. כאשר אתם בוחרים את הפעילות שתלווה את המסיבה או תתקיים בה, אתם מחליטים על מהלך המסיבה, ומוסיפים לה עניין וצבע.

 

לסיכום

רעיונות יצירתיים, הקפדה על הפרטים, התאמה של חלקי המסיבה זה לזה ולאורחים – כל אלה יכולים לעזור לכם בשדרוג קל ומהיר של המסיבה הבאה שלכם.

מפלגה