איך לשמור על התכשיטים שלכם בזמן מעבר דירה?

תכשיטים הם דבר נפלא וחלק מהאופנה היומיומית של חלקנו. ניתן לקנות תכשיטים מסוגים שונים, כאלה יקרים יותר וכאלה פחות. כאשר על כולם באופן כללי צריך לשמור בכדי שלא יהרסו. ישנם מצבים שיותר צריך להקפיד לשים לב ולשמור עליהם, כמו לדוגמא בזמן של מעבר דירה כאשר הבית נמצא בבלגן. איך ניתן לעשות זאת? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

לקנות תכשיטים

האפשרויות הן כל כך רבות עד כדי כך שאפשר להתבלבל ולקנות חנות שלמה. יש חנויות כמו https://familypendants.co.il שאף מאפשרות להחליט בעצמכם על העיצוב הייחודי והאישי של התכשיט. יש חנויות עם סגנון וסטייל מסוימים וספציפיים וכאלה שמאגדים בתוכם תכשיטים מסוגים שונים. תוכלו לרכוש תכשיט שעשוי מזהב, כסף, או אפילו ציפוי מיוחד. לכל תכשיט יכול להיות מראה משלו, כאלה עם יהלום אמיתי, פנינים, חרוזים, או אבן מיוחדת וצבעונית. כך או כך זו חוויה לרכוש תכשיטים ובעיקר צריך לשים לב גם לאיכות שלהם.

 

איך לשמור על תכשיטים

באופן כללי גם אם התכשיט הוא עשוי מחומר אמיתי וגם אם חיקוי או ציפוי צריך לשמור על התכשיטים ולטפל בהם בכדי שישארו יפים ואיכותיים. ראשית, כדאי לאחסן אותם במקום סגור כמו מגירה ולא פתוח, חשוב שישאר מרווח ביניהם ולא יגעו זה בזה. ישנם מצבים שכדאי גם להוריד אותם כדי שלא יהרסו כמו באימון גופני, בכניסה לים או כשאתם עושים עבודה בבית כמו לנקות אותו.

עדיף שהתכשיטים לא יגעו בחומרים בעיתיים שעלולים להרוס אותם. כמו כן, שלא יקרעו או יקבלו שריטה. בנוסף, עדיף לא לישון עם תכשיטים ולהוריד אותם לפני השינה, בכדי שבמהלך הלילה לא יהרסו לכם ויתעקמו. כמו כן, זה גם יותר בטיחותי. ישנם תכשיטים בעיקר כאלה שעשויים מכסף, שעדיף גם לא להתקלח איתם ולא ליצור מגע שלהם עם מים יותר מידי.

 

מה לגבי מעבר דירה?

כפי שציינו תכשיטים צריכים להיות במקומות בהם הסיכוי לפגיעה או להרס הוא נמוך עד כמה שניתן. לכן, בזמן מעבר דירה, כדאי לשים כל תכשיט בקופסא שמיועדת לו (אפשר עם הקופסא איתה הוא הגיע), באופן מסודר ויחידי בלי עוד תכשיטים. כמו כן, לשים לב לשים את כל הקופסאות במקום סגור שלא ניתן לחדור דרכו מים או נוזל אחר.  כדאי לא לשים את הארגז עם התשיטים בין כל הארגזים ולקחת אותו איתכם בצורה ידנית לרכב ולהעמיד אותו של יפול בנסיעה.

 

בסיכומו של דבר

תכשיטים הם דבר יפה ויכול להיות גם עדין ולהיהרס. לכן, גם אם הם איכותיים, יש לשמור עליהם. חשוב לשים לב למגע שלהם עם נוזלים ותכשירים שונים, לשים לב לצורת האחסון שלהם ועוד. במעבר דירה במיוחד לשים אותם בקופסאות שמורות ולדאוג לקחת את הארגז שלהם בצורה טובה מבלי שיהרסו במעבר.

תכשיט