איך לשמור על ריהוט מעץ בזמן ההובלה

הובלת ריהוט מעץ מתרחשת הרבה פעמים כשאין לנו פתרון אחר או זמן לעסוק בהעברת הריהוט שלנו.

ריהוט מעץ יכול להישרט, להיפגם ואפילו להישבר אם לא שומרים עליו כהוגן בזמן ההובלה.

חשוב מאוד להקפיד על שמירתו בצורה האידיאלית ביותר בזמן ההובלה בכדי למנוע כל מצב משבש בו הציוד ייפגם.

 

אבטחה כפולה תעשה את העבודה

בשביל לשמור על רמת אבטחה גבוהה לרהיטים שלנו, חשוב מאוד לפני כל הובלה לעטוף אותם בניילונים, הרבה ניירות פצפצים ששומרים על הריהוט, וכמובן חתיכות ספוג במידת הצורך, כך שיהיה בידוד מלא בין פריט העץ לבין הסביבה החיצונית שלו בזמן ההובלה. השמירה על הדברים הללו, תגרום לרהיטים שלכם לא לזוז יותר מדי בזמן ההובלה, וכמו כן גם תשמור על האיכות של הרהיט עד הגיעו למחוז חפצו.

 

נסיעה איטית מצילה גם רהיטים

בזמן ההובלה, בין אם אתם נוהגים ברכב פרטי או דרך חברת הובלות, חשוב מאוד להקפיד על נסיעה איטית ומתונה. כמובן לא לעכב את התנועה ולנסוע על 20 קמ״ש, אך בהחלט חשוב להיצמד לחוקי התנועה בכל כביש, ולנהוג ע״פ המהירות המותרת ולא לחרוג ממנה. כך בעצם, כל הרהיטים שנמצאים בתוך הרכב או במשאית, נשמרים היטב ואינם ניזוקים. בכביש יש המון במפרים ומכשולים רבים בדרך, לכן חשוב מאוד לתת ערך לדרך.

 

מניעת תזוזה תשמור על התכולה

אם בחרתם להצטייד בריהוט מעץ, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע כמו למשל ש.ע.מ בנייה מעץ, ולהבין איך עליכם לשמור על הריהוט ולמנוע ממנו לזוז. ההמלצה היא לקשור את הציוד בחגורות בטיחות מיועדות לכך, ואם אין חגורת בטיחות אז לפחות לקשור אותם עם חבל קשירה בשביל למנוע מהם תזוזה. בשידה מעץ למשל, יש מספר מדפים והם עלולים להיפתח במהלך הנסיעה. חשוב לקשור אותם אחד לשני בכדי למנוע תזוזה זו ולא להזיק לרהיטים שלכם עקב התזוזה הלא רצונית שלהם.

 

חברת הובלות מקצועית תסדר לכם תכנית

חשוב מאוד בעת ההחלטה שלכם להוביל את הציוד, לבחור את חברת ההובלות שהכי תתאים למשימה הזו. חפשו המלצות במנועי החיפוש השונים, ביקורות של גולשים, העזרו בחברים ובמכרים שלכם כדי לשאול אותם האם הם ממליצים ועל מי. חברת הובלות מקצועית תשמור לכם על הריהוט ותקבלו אותו כפי שמסרתם אותו אליהם. לכן הקפידו לפני כל הזמנה מחברת הובלות מסוימות, לברר קודם כל את פעולותיה ודרכיה.

 

שמירה על הריהוט היא ממש לא סיוט

הרבה אנשים חושבים שקשה מאוד לשמור על הציוד בעת ההובלה ורבים מפחדים מאוד מהעניין הזה ונסוגים ממנו. אך האמת פשוטה, ככל שאנו ניצמד לחוקי הכביש בצורה נכונה, נדע איך לעטוף כל פינה ברהיטי העץ שלנו, ונשמור על אופן הפעולות והביצועים שלנו, אין צל של ספק שההובלה תהיה מסודרת, מתוקתקת ותצא בדיוק כפי שתמיד רצינו שתהיה.

ארון