איך מאתרים תקלות בצנרת לפני מעבר לדירה חדשה?

אתם עוברים לדירה חדשה? מזל טוב ובשעה טובה! אל תשכחו לוודא את כל הפרטים בטרם המעבר, על מנת לייצר תהליך מעבר מיטבי.

בין הפרטים שחשוב לוודא: תקינות הצנרת בדירה החדשה. איך עושים זאת?

 

אם תרצו להרחיב על הכתוב בהמשך…

בקישור הבא תוכלו לקרוא אודות כל מה שמעניין אתכם בנוגע לנושא תיקון צנרת ביוב ללא הרס מחיר. בין היתר, תוכלו לקרוא על תהליכי החידוש והתיקון, מקרים בהם התיקון בלתי אפשרי, כיצד ניתן לאתר ועוד.

 

איך נזהה שיש לנו בעיית צנרת?

בין הסימנים המקדימים לזיהוי בעיית צנרת, ניתן למנות זיהוי כתמי רטיבות על הקירות, התקרה או בפינות החדש, ירקת ועובש, או שינויים לא רצויים בגוון הצבעים של הקירות. בנוסף, ריח לא נעים (המזכיר ריח של טחב) יכול להוות עדות לבעיית צנרת.

בעיית הצנרת לרוב נמצאת בתוך הקיר עצמו, שכן הצינורות עוברים מתחת לרצפות או בתוך הקירות.

 

ומה הצעד הבא?

תרמו פרו עומדים לרשותכם במקרה זה. הרטיבות, על פי רוב, נוצרת מבלאי טבעי של הצנרת. צינורות רבים נמצאים בשימוש יומיומי כבר שנים רבות, מה שיוצר עומס על גבי החומר. הצנרת נסדקת, והמים מתחילים לדלוף וליצור רטיבות.

 

זיהוי לפני מעבר דירה

כאמור, עניין זיהוי הרטיבות חשוב לפני המעבר לדירה החדשה. בין אם רכשתם דירה חדשה לגמרי או עברתם לדירה מבעלות קודמת, כדאי להזמין איש מקצוע שיוודא שמצב הצנרת תקין ומיטבי, על מנת שלא תצטרכו להתמודד עם ההשלכות לאחר מכן במקרה שאכן ישנה בעיה.

 

איך נזהה את מקור הבעיה?

לרשות בעלי המקצוע מכשירים ואמצעים רבים, רובם מתקדמים וטכנולוגיים מהטובים ביותר בשוק, לאיתור מקור הבעיה. בין אמצעים אלו ניתן למנות את מצלמות הביוב, רובוט צילום לקווי ביוב, בדיקות הצפה בעזרת בלון וכן מצלמות טרמיות.

 

מהי מצלמה טרמית?

מצלמה טרמית היא אחת מהבחירות המקצועיות ביותר היום בשוק לאיתור מקור הנזילה.

המצלמה הטרמית – או בשמה המלא, המצלמה הטרמוגרפית, מאפשרת ללכוד תמונה המבוססת על גלי אינפרא-אדום (כלומר, על זיהוי שינויי טמפרטורה), לצד תמונה רגילה. באמצעות הצבעים המוצגים בתמונה – ירוק, אדום, כחול וצהוב – יכול איש המקצוע לזהות את מקור הבעיה בצנרת.

 

חשיבות הפנייה לאיש מקצוע

בעיה בצנרת שתזניחו לאורך זמן רב עלולה להחמיר, וסבירות גבוהה שכך יקרה. רטיבות מתמשכת תפגע באיכות הקיר, וכן המים יכולים להגיע למצב של נזילה אל תוך החדר ופגיעה ברהיטים. לכן, חשוב לפנות לאיש מקצוע כמה שיותר מוקדם על מנת לאתר את הבעיה וכן גם לפתור אותה.

 

איכות איש המקצוע!

כמו כן, יש לבחור בחברה אמינה לטיפול בבעיה שלכם. יש לוודא שאתם בוחרים בחברה בעלת המלצות מלקוחות מרוצים, ניסיון, תודעת שירות ותמחור הוגן.

 

תרמו פרו

תרמו פרו מתחייבים לשלב בין הציוד הטוב ביותר לאנשי המקצוע הטובים ביותר עבורכם – קהל הלקוחות.

איש שרות