איך מובילים אוכל לכלבים בצורה ששומרת עליו לטווח הארוך

לא פעם אנחנו שומעים סברות שגויות בכל הנוגע להובלה של אוכל לבעלי חיים שונים. הדבר גרם לנו, בתור אוהבי בעלי חיים, לכתוב סדרה של מדריכים בנושא ולהעלות את המודעות בתחום. במדריך זה, ה – 1 בסדרה, יצאנו לבדוק איך מובילים אוכל לכלבים בצורה ששומרת עליו, כדי שתדעו שיש דרך מאוד מסוימת לבצע את ההובלה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

הרקע לכתיבת סדרת המדריכים

אם קראתם את פסקת הפתיחה בעיון, אתם בטח יודעים שמדריך זה נכתב כחלק מסדרת מדריכים שעוסקת בהובלה של אוכל לבעלי חיים. החלטנו לכתוב את המדריך בעיקר כי שמענו אנשים שמשוחחים על הובלות אלו בזלזול. שכן, לטענתם, מדובר באוכל יבש, כך שאפשר להוביל אותו בתת תנאים. אתם וודאי מבינים כבר שמדובר בטעות מרה שראוי להימנע ממנה. כעת, כשאתם יודעים את הרקע לכתיבת המדריכים ואת הכיוון שאליו אנחנו מובילים אתכם, אפשר להגיע אל הליבה של הנושא שלשמו התכנסנו – אופן הובלת האוכל.

 

יש כללים בנוגע להובלה של אוכל לכלבים

הובלה של אוכל לכלבים צריכה להיעשות בתנאים מאוד מסוימים בדיוק כמו שהובלה של מזון לבני אדם צריך להיעשות באותו אופן. ראוי לציין כי זה לא משנה אם מדובר בסוג אוכל לכלבים מומלץ או כזה שלא הומלץ לכם. כל אוכל שהוא, בין אם מדובר באוכל לכלבים בוגרים או אוכל לגורים  צריך להיעשות תוך הובלה קפדנית שעומדת בתנאים ברורים ומדויקים.

 

איך מובילים אוכל לכלבים בצורה ששומרת עליו לאורך זמן?

כדי שתוכלו לדעת איך מובילים אוכל לכלבים באופן כזה שישמור על האוכל לזמן רב, יצאנו לשאול את אלו שעושים זאת באופן יום יומי. מדובר בנהגי משאיות ורכבי הובלה שקיבלו הנחיות ברורות לגבי אופן ההובלה. לדבריהם, צריך להוביל את האוכל בהתאם לקריטריונים הבאים:

  • בתוך ארגזים מאווררים כאשר שקיות האוכל צמודות אחת לשנייה
  • כשמדובר בפחיות – הן צריכות להיות צמודות ועטופות היטב בניילון נצמד
  • ההובלה צריכה להתבצע ברכב ממוזג

 

יש לשים לב לקיומם של מגנים נגד השמש

במידה ומדובר בהובלה שמתבצעת ברכב פרטי, יש לשים לב שישנם מגנים נגד השמש על כל חלון. שכן, שמש ישירה שמגיעה אל האוכל עשויה לגרום לבישול יתר שלו ולהוביל לפגיעה בערכים התזונתיים. אם לא די בכך, האוכל עלול להיות בלתי ניתן לעיכול ולגרום לבעיות בקיבה.

 

הובלה של אוכל לכלבים זה לא עניין של מה בכך

כעת אתם יודעים שהובלה של אוכל לכלבים צריכה להיעשות תוך מתן תשומת לב לפרטים חשובים מאוד. כל הפרטים הללו צוינו בפניכם לעיל וכעת, נותר לכם רק לשים לב שאתם מיישמים אותם בזמן שאתם מבצעים את ההובלה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שחקר את נושא הובלת האוכל לכלבים לעומק וצפוי להביא לשינוי משמעותי בנושא.

חטיפים לכלבים