איך מובילים אוכל למסעדה ומהי הצורה לעשות זאת במדריד

מדריד ידועה עבור רבים כ"עיר האוכל". אלו שביקרו בה מציינים כי מדובר בטיול הקולינרי הכי שווה שהם ערכו אי פעם במהלך חייהם. בגלל שאנחנו מתכננים לטוס לעיר הייחודית הזו בקרוב, החלטנו לצאת ולבדוק את כל הפרטים החשובים ביותר בנוגע לענייני הקולינריה שלה.

כאשר העניין המרכזי שייבדק במדריך זה הוא אופן הובלת האוכל למסעדה וכל הנוגע לנושא. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת לפני שתכינו את הקיבה.

 

רקע לכתיבת מדריך זה

אם אתם מכירים את המדריכים שלנו, אתם בטח יודעים שאנחנו כותבים לא פעם על יעדים שונים בעולם. הפעם, באופן חד פעמי, החלטנו לכתוב על יעד שטרם היינו בו. הסיבה לכך שבחרנו ביעד כזה הינה העובדה שאנחנו שומעים על מדריד לא פעם.

מכרים שלנו, שכנים שלנו ואפילו המעסיק שלנו חזרו משם לא מזמן וסיפרו בהמשכיות אודות החוויות הקולינריות שלהם במקום. הדבר הוביל אותנו לצאת ולבחון את העניין לעומק, כדי שנוכל לדעת בדיוק במה מדובר רגע לפני שנקנה כרטיס ונכין את המזוודה שלנו.

 

איך מובילים אוכל למסעדה?

במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד בשאלה הנוגעת להובלת האוכל למסעדה. אם עסקתם בעבר בתחום המסעדנות, אתם בוודאי יודעים כי הובלת האוכל למסעדה מתבצעת באמצעות הזמנה של מאכלים ממקום 1. כך שאם בעל המסעדה רוצה להזמין בשרים, עופות, גבינות, פסטות וכו', הוא צפוי לקבל הובלה אחת מרוכזת שמכילה את כל המצרכים הללו במקום אחד. מבירור שערכנו בנושא, הובלה של אוכל בקרב בעלי מסעדות במדריד הינה שונה לחלוטין.

 

הובלת אוכל למסעדה במדריד

אנחנו לא מתכוונים לזלזל חלילה בחיי הקולינריה בארץ. אך אנחנו מוכרחים לציין כי הובלה של אוכל למסעדה במדריד מתבצעת באופן שונה. יש מי שטוענים שהתושבים בעיר ידועים כחובבי מזון, כך שהם מזמינים את המוצרים בנפרד מספק מתאים שמתמחה בסוג האוכל  הנבחר, כדי שכל אחד מהם יהיה באיכות הטובה ביותר.

מתברר כי הובלת האוכל למסעדה מתבצעת על ידי משאיות קירור נפרדות. במדריד, לכל תחום אוכל יש משאית נפרדת משלו. כך שאם בעל מסעדה במדריד מבצע הזמנה של בשרים, גבינות, ירקות ופירות, הוא צפוי לקבל 3 משאיות נפרדות, שכל אחת מובילה את המאכלים הבאים בנפרד:

 

  • משאית לבשרים
  • משאית לגבינה
  • משאית לירקות ופירות

 

 מה עומד מאחורי עובדה זו?

סביר להניח שאתם שואלים את עצמכם: "למה הטרחנים האלה היו צריכים לכתוב על זה מדריך?" אז יש לזה תשובה שחשוב שתדעו. החלטנו לכתוב על כך מדריך כדי להראות לכם שמדריד לא סתם נתפסת כיעד קולינרי – היא אכן כזו.

היא יעד קולינרי שמאחורי עומדת אהבה רבה לאוכל, ולא סתם אוכל – אוכל טוב ואיכותי. כך שאם אתם חובבי אוכל, כדאי שתגיעו למדריד ותיהנו מכל טעימה וטעימה. שיהיה בתיאבון!

להעביר אוכל למסעדה