איך מובילים מיטה זוגית

מזל טוב! עברתם לגור עם החברה, או שמצאת את הדירה החלומית שלך.

לעצום עיניים, ולהתעורר מול החלון עם הנוף שכל כך חיכית לו.

אבל רגע.

איפה בדיוק ישנת אם לא על המיטה שלך? כן כן, המזרון הכפול שת מסתובבת איתו כבר 3 שנים בין דירות וכנראה לקחת מהבית של ההורים.

בין אם מדבור במזרון ובסיס, מיטה זוגית של מלכים או ספה מתקפלת, יש ממש פרקטיקות שחשוב לשים לב אליהן כאשר מעבירים מיטה זוגית. בשתי מילים- ניילון והרבה.

 

מה? איך זה עובר שם?

זהו כנראה המשפט שנשאל הכי הרבה בזמן הובלות של רהיטים. יש ממש עניין חישובי של זוויות, גובה, קונטרה, הרמה מלמטה, הרמה מהרגליים, הרמות  במועדון ומה לא. חשוב מאוד לשים לב, שכאשר אתם מוציאים את המיטה מהחדר, דרך הסלון, מעבר לדלת ועד לרכב, שאתם מנצלים נכון את גודלה ושמים לב כיצד היא עוברת בין הדלתות. הטו אותה על הצד, קודם חלק גדול, הורידו את רגלי הספה בשביל עבירות מקסימלית.

 

כרכרה מועדפת

מחוץ לדלת והופ – אתם ברחוב. מצוין! אבל איך להזיז? אז ככה – הפתרון הכי קל הוא משאית הובלות, אך גם הכי יקר. המחיר לכך נקבע לפי מרחק וגודל ההובלה. האפשרות הבאה היא למדוד את כל ממדי המיטה, ואולי תוכלו למצוא רכב  שדלת תא המטען מספיק גדולה ופתחו מספיק רחב להכניס בו את המיטה. סיכוי קלוש, אך שווה לנסות. מקבילה בנוחיותה למשאית הובלות ופחות יקרה היא למצוא מוביל עם עגלה הנגררת לרב פרטי. הוא ככל הנראה ייגבה פחות. הפתרון הכי קלאסי, ידוע ונפוץ הוא לקשור את המזרון לגג הרכב או לגגון שלו. כל מה שדרוש בשביל זה הוא מספיק חבל וידע בסיסי בקשרים חזקים, אך גם חבר שהיה בצופים יוכל לעזור לכם.

 

הכנת אמצעים

בתור התחלה, הכינו את אמצעי ההובלה ורפדו את רצפתו. ככה תמנעו פגמי דפיקה או אפשרות לשריטה של המזרון, בסיס המיטה או כל המיטה הזוגית כמכלול אחד. לאחר מכן, ודאו שלפחות המזרון עטוף לחלוטין ביריעת ניילון. ניתן להשיג זאת בכל חנות בניין. עטפו את המזרון היטב והדקו את הניילון עם הדבקות של איזולירבנד איכותי. מסקן טייפ לא יחזיק! לאחר זאת, המלצת הכותב היא לצפות את המזרון בסדין ולהקריבו לצורך ההובלה. במידה והמזרון מובל על גג רכב – הוא יספוג לכלוך רב במהלך הנסיעה והסדין מוודא שלא ייווצר לכלוך.

 

יש לכם גב (?)

מזרון הוא לא דבר כה קליל. מיטות זוגיות יכולות להיות כבדות מאוד בחלקים מסויימים בהן. שימו לב שביכולתכם להרים את המיטה, ואל תשכחו שזזו סגולה לדעת לבקש עזרה. החברים ישמחו לעזור. לא משנה מהו הגיל בו מובילים מיטה, הבריאות היא לפני הכל.

 

חדר שינה