איך מובילים מקלחונים בחתיכה אחת

הסוד בעיצוב פנים הוא לקחת מבנה או חדר בגודל נתון ולהוציא ממנו את המיטב. פעמים רבות אנשים נדרשים לחשוב כיצד לעצב בצורה הטובה והיעילה ביותר חדרי מקלחת קטנים יחסית ובמקרה זה יש להפעיל מעט יצירתיות. אחד הפתרונות הנהדרים לסיטואציה הוא מקלחוני זכוכית פינתיים – מדובר גם בניצול מיטבי של השטח וגם בעיצוב חדשני ומודרני. במקרים רבים מקלחונים פינתיים יהיו אפילו הבחירה הראשונה שלנו גם כאשר יש אפשרות להתקין אמבטיה, פשוט כי יש להם המון יתרונות.

 

מהם היתרונות של מקלחונים פינתיים מזכוכית?

ניצול יעיל של שטח:

בשטח מצומצם יחסית ניתן לקבל הרבה – מקום להתקלח בו בתחשה מרווחת, מדפים לשים עליהם את הדברים ועוד.

 

עיצוב מודרני:

אין מה להגיד, התחושה שנותן מקלחון זכוכית פינתי היא תחושה של עיצוב עתידני, מודרני וחדשני.

 

קל לתחזק ולנקות:

יתרון מובהק של שימוש בזכוכית בחדרי רחצה הוא קלות הניקיון. בעיקר כאשר מדובר בחדר רחצה בו יש למקלחון מגע יומיומי עם מים וחומרים מלכלכים נוספים, חשוב מאוד שיהיה קל ופשוט לנקות.

 

כיצד מובילים מקלחונים פינתיים?

חשוב לשים לב שההובלה זהירה ולא פוגעת מחלקי המקלחון. לרוב המקלחון יובל בחלקים שונים וההרכבה למקלחון שלם תעשה בבית. חשוב לעטוף כמו שצריך את חלקי המקלחון במספר שכבות הגנה ולשים לב בעת ההכנסה וההוצאה של חלקי הזכוכית לרכב או לבית שהמובילים נושאים את החלקים בזהירות ולא שורטים אותם.

 

מהם הסוגים השונים של מקלחונים פינתיים?

ישנם מספר סוגי מקלחונים פינתיים, כאשר בחירת הסוג לרוב תיעשה בהתאמה למבנה חדר המקלחת ולאופן בו אנחנו מעוניינים שייראה.

 

מקלחון פינתי מרובע:

זהו הסוג הקלאסי והמוכר של מקלחונים ובישראל מדובר בסוג הנפוץ ביותר. זהו מקלחון המוצמד לפינה לו יש שתי דלתות כנף וחלל פנימי בצורת ריבוע או מלבן.

 

מקלחון פינתי עם דופן זכוכית אחת:

לרוב זאת תהיה הבחירה כאשר ישנם אילוצי מרחב מגבילים. מקלחון כזה אידיאלי לחדרי מקלחת קטנים מאוד בהם יש להסתפק במרחב המינימלי למקלחון.

 

מקלחון מעוגל:

מקלחון שניצב גם הוא בפינה, אך הוא אינו מרובע אלא יותר בצורה של רבע מעגל. למקלחון מעוגל יש דלת הזזה אחת מעוגלת, מה שמעניק למקלחון מראה אחר וחסר זוויות חדות ואידיאלי למי שמעדיפים צורות מעוגלות.

 

כיצד נבחר את העיצוב למקלחון?

בתכנון מקלחת האלמנט החשוב ביותר הוא בטיחות. מדובר בחדר שבו אפשר להחליק בקלות, ולכן נרצה שהמקלחון יהיה עשוי מזכוכית עבה וחזקה ככל האפשר שלא חס וחלילה תתנפץ גם אם תקבל מכה חזקה. בנוסף, מומלץ לוודא שהזכוכית רבודה או מחוסמת כדי להבטיח מקסימום בטיחות.

 

היכן ניתן לרכוש מקלחון זכוכית פינתי?

זאת מומלץ לעשות אך ורק אצל הטובים ביותר. זגגות השרון היא חברה המתמחה בייצור זכוכיות והתאמתן לצרכי הלקוחות, ומייצרת בין השאר מקלחונים איכותיים ומעוצבים מזכוכית. לחברה ניסיון רב והיא פועלת מעל ל30 שנה, ועושה שימוש במוצרים המיוצרים בארץ כדי לתמוך בתעשייה המקומית.

 

חברת הובלות