איך פועל מנגנון חימום המים בגז?

מחממי מים הם מתקנים מותקנים ברוב הבתים בישראל. הסיבה לכך היא שהמים הנכנסים לביתכם עושים מסע דרך מערכת צינורות, ובדרך כלל הם קרים או קרירים, תלוי בעונה. כדי שיהיה לכם מים חמים מספיק כדי להתקלח או אמבטיה או לכבס בגדים, אתם צריכים דוד מים. הם בדרך כלל נראים כמו גלילי מתכת גדולים ולעתים קרובות הם מוגבלים לחדר שירות או למרתף. לסגנונות חדשים יותר יש כמה תכונות מעניינות, כמו מחממי מים ללא מיכל המספקים אינסוף מים חמים לפי דרישה.

דוד המים החמים של הבית שלכם חיוני הן לפונקציונאליות והן לנוחות שלו. אם דוד המים החמים שלכם מתקלקל, זה יכול לגרום להרבה כאבי ראש – מקלחות קרות ומדיח כלים לא שמיש עשויות להיות הבעיות הקטנות ביותר שלכם. ככזה, חשוב שיהיה לכם מושג כללי כיצד פועל מנגנון חימום המים שלכם. ידיעת היסודות יכולה לחסוך לכם ולמשפחתכם הרבה מתח, וכאב ראש בעתיד.

 

מנגנון חימום המים בגז

בואו נסתכל מקרוב על מה שקורה בתוך מיכל של דוד גז כדי לראות איך הוא עושה את העבודה שלו. תרמוסטט של דוד מים שולט על טמפרטורת המים בתוך המיכל. בדרך כלל, אתם יכולים להגדיר את הטמפרטורה בין 49 עד 82 מעלות צלזיוס ברוב דודי הגז. הגדרת טמפרטורת המים המומלצת על ידי רוב היצרנים היא בין 49 עד 60 מעלות צלזיוס. זה חם מספיק כדי להספיק לשימוש ביתי, אבל לא חם מספיק כדי שזה יכול להוות סיכון לצריבה. אם יש ילדים שגרים בביתכם, כדאי להישאר קרוב יותר לקצה התחתון של הטווח.

 

איך הם עובדים?

מחממי מים בגז עם מיכלים פועלים על גז, ובדרך כלל יש להם 3 צינורות להעברת מים: אחד להכנסת מים קרים, אחד להזזת מים חמים החוצה ושסתום בטיחות שמשחרר מים מהמיכל אם הלחץ או הטמפרטורה חורגים ממגבלות הבטיחות. צינור המים הקרים מביא מים לחימום לתוך תחתית המיכל שבו נמצאים גופי החימום.

כשהמים מתחממים, הם עולים לראש המיכל כדי להסירו לפי דרישה על ידי צינור המים החמים. אם אין שימוש במים חמים, הם יושבים במיכל ומחוממים ללא הרף. אם המים החמים נגמרו, יכול להיות עיכוב וייתכן שתצטרכו לחכות למילוי המיכל שוב. על מנת לספק למחמם הגז עוד מים לחימום הבית.

 

לסיכום

מחממי מים בגז פועלים על מנגנון פשוט המורכב ממיכל ושלושה צינורות שאחראים על פעולת החימום. אם אתם מעוניים במערכות חימום המים בגז המתקדמות ביותר לבית, זהו הלינק למעבר לאתר של חימומית. בו תוכלו להתרשם מהדגמים המומלצים ביותר לצרכים של חימום המים בגז בישראל. מאת היצרנים האיכותיים ביותר, בליווי צוות ההתקנה המסור והדקדקני ביותר בענף. הצוות של חימומית עומדים לרשותכם לכל שאלה."מחמם מים בגז מבית חימומית" פתרונות חימום לבית

חימום מים בגז