איך תובילו את זוגות האופניים לבית החדש שלכם

בישראל יש מספר רוכבי אופניים עצום והתפתח שוק מתקדם, לא רק של אופניים אלא לעולם תוכן של אביזרים.

בתוך עולם התוכן הרחב של האופניים, יש מקום של כבוד למנשאי האופניים השונים לרכב.

למנשא האופניים יש חשיבות בזכות היכולת שלו להביא את האופניים אל היעד ובחזרה הביתה באופן בטוח.

גם במעבר לבית חדש יש אתגר של הובלה בבטחה ומבלי שיהרסו במעבר.

 

להכניס לתוך הרכב

הפתרון של להכניס את האופניים לתוך הרכב במעבר לבית חדש אינו אידיאלי ממספר סיבות. הכנסה יחד עם שאר ההובלה במשאית היא דרך סבירה להרס מלא של האופניים. גם לרכב הפרטי זה יכול להיות בעיתי במיוחד ברכב עם ילדים וכאשר יש מספר זוגות שיש צורך להעביר לבית. בקניית אופניים חדשות ניתן להעביר מהיבואן לבית החדש. למידע נוסף כנסו כאן לאתר החברה.

כאמור הכנסת אופניים לתוך הרכב הינו בעייתי ולרוב מוגבל לזוג יחיד מבחינת מקום. הדבר בעייתי במיוחד עם אופניים שמלוכלכים עם בוץ, שמן ואבק ולכן הרוב יעדיפו להוביל את האופניים מחוץ לרכב הפרטי. בהקשר זה ישנם מספר אפשרויות כמו מנשא לתא המטען, מנשא לוו גרירה ומנשא גג לגביהם נרחיב בהמשך.

 

מנשא לתא המטען

מנשא זה יכול לספק פתרון קל וזול יחסית. המנשא אחורי והוא מתחבר עם רצועות לתוך תא המטען של הרכב. מבנה המנשא מאפשר את התאמתו לרוב סוגי  המכוניות. מנשאים מסוג זה נחשבים לזולים במיוחד וגם ביניהם ניתן למצוא מנעד מחירים רחב מהמנשאים הפשוטים למנשאים הממותגים. ההבדלים הם, הן באיכות של החומרים והן בקלות ההתאמה והחיבור.

 

מנשא לוו גרירה

מנשא מסג זה מספק פתרון איכותי ובטוח אך גם יקר יותר להובלת מספר זוגות אופניים. בעת השימוש במנשא זה יש צורך גם להסיט את לוחית הרישוי. ניתן למצוא דגמי מנשאים המתאימים לשניים עד חמשה זוגות אופניים בטווחי מחיר משתנים בהתאם. יתרון משמעותי של שימוש במנשא וו הוא שבעת העמסת האופניים  אין צורך להניף אותם לגבוה בכדי להעמיס.

 

מנשא גג

מנשא גג הוא פתרון נהדר המספק מראה רכב ייחודי אך עם חסרונות מרכזיים בנוגע  להנפת האופניים לגובה ושלבי התקנה ופירוק מעט מורכבים. את מנשא האופניים צריך לרכוש עם קורות רוחב מתאימות. היתרון של מנשא גג הוא בהרחקת האופניים ממפגעי הכביש ושמירה עליהם.

 

הובלה בטיחותית ובטוחה

את הובלת זוגות האופניים שלכם לביתכם החדש מומלץ לעשות באופן עצמאי. לא כדאי לכם לארוז את האופניים עם שאר הציוד במשאית ללא הגנה ואריזה מיוחדת. אם מדובר על זוג אופניים יחיד יתכן וכדאי להכניסם לרכב הפרטי ולהסיעם בעצמכם. כאשר מדובר על מספר זוגות מומלץ להשתמש במנשא גג, מנשא וו או מנשא לתא המטען בהתאם לכמות האופניים שיש לכם.

רכיבה בשטח