איפה מומלץ לאחסן רצועות התנגדות בחלל הבית

אם אתם עוקבים אחרי המדריכים שלנו, אתם בטח יודעים כי אביזרי ספורט למיניהם דורשים אחסון נכון בחלל הבית. במדריכים הקודמים שלנו עסקנו באכסון נכון של מזרני יוגה וקוביות פילאטיס. במדריך הנוכחי החלטנו להתמקד ברצועות ההתנגדות שנחשבים לפריט חובה בכל בית. קראו את השורות הבאות ותגלו את האופן שבו אתם צריכים לאחסן את רצועות ההתנגדות שלכם.

 

רקע אודות הבחירה ברצועות התנגדות

לפני שנעמיק באופן האחסון, אנו מוכרחים לציין בפניכם את הסיבה שלשמה החלטנו להעמיק בנושא הרצועות במדריך זה. כשנתבקשנו לכתוב מדריכים בנושא אחסון פריטי ספורט למיניהם, ערכנו בירור מקיף בכל הנוגע לפריטי הספורט השימושיים ביותר, אלו שיש לכל אחד בבית. רצועות ההתנגדות הגיעו למקום ה-3 והמכובד. כך שכעת, הגיע הזמן לפרט אודות אופן האחסון שלהם. אז עבור מי מכם שהמתינו בסבלנות למדריך הנוכחי – הוא סוף סוף הגיע כדי לעשות לכם סדר.

 

איפה מומלץ לאחסן רצועות התנגדות אפשרות מספר 1 – בארון הבגדים

סביר להניח שיש לכם ארון בגדים בבית שיש בו אפשרות לתליית בגדים על קולבים. אם כן, כדאי שתדעו שזהו המקום המומלץ ביותר להניח בו את רצועות ההתנגדות. חשוב לציין כי אם תבחרו לעשות זאת, עליכם להניח אותן בתוך שקית בד אוורירית מהסיבות הבאות:

  1. כדי למנוע התפתחות של עובש
  2. כדי למנוע הצטברות של לחות

זה לא משנה אם יש לכם SWISHSWISH רצועות התנגדות או של חברה אחרת. ההנחיות הללו נכונות עבור כל סוגי הרצועות באשר הן.

 

איפה מומלץ לאחסן רצועות התנגדות אפשרות מספר 2 – מתחת למיטה

אם יש לכם ארגז אחסון מתחת למיטה שלכם, דעו שזהו המקום המתאים עבור אחסון של הרצועות. גם כאן ההמלצה היא לאחסן אותן בתוך תיק בד. תמנעו מאחסון בתוך שקית פלסטיק שעשויה לגרום להתפתחות של לחות בימים חמים. הדבר עשוי להוביל לפגיעה בתפקוד הרצועות. מצב שאתם בוודאי רוצים להימנע ממנו.

 

איפה מומלץ שלא לאחסן את הרצועות בחלל הבית?

עד כאן הצגנו בפניכם את המקומות שכדאי לאחסן בהם, אבל יש מקומות שאתם חייבים לדעת שצריך להימנע מהאחסון בהם. מדובר בעיקר במקומות שצפויים להיות מלאי אדים בשלבים מסוימים במהלך היום. הכוונה כמובן למקומות הבאים:

  • מטבח
  • חדר השירותים
  • חדר המקלחת

מומלץ שלא לאחסן את רצועות האחסון שלכם באחד או יותר מהמקומות הללו. אם מסיבה כלשהי אתם לא יכולים לאחסן אותן מתחת למיטה או בתוך הארון, עדיף שתמצאו פינה אחרת בבית, ברחבי הסלון או חדר השינה. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם שומרים על רצועות האחסון באופן הטוב ביותר.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת אודות האחסון של רצועות התנגדות בחלל הבית. נותר לנו רק לאחל לכם שתאחסנו אותן נכון ותשמרו עליהן לאורך זמן. בהצלחה!

מיטה