אלו דברים אתם צריכים לשים בקליניקה על מנת שתתפקד טוב

יש דברים בסיסיים שצריכים להימצא בכל קליניקה שהיא. במדריך הנוכחי אנו נתמקד בדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לשים בקליניקה שלכם כדי שזו תוכל לתפקד טוב ולהיות מותאמת לכל מטופל או מטופלת שמגיעים אליכם. הישארו אתנו ותגלו את הדברים הללו שאתם צריכים לשים בקליניקה כדי שתוכלו להיות בטוחים שהיא מוכנה לקבלת מטופלים.

 

הרקע לכתיבת המדריך הנוכחי

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שהגענו אל קליניקה של פסיכותרפיסט מוכר שקיבל לראשונה את הבן שלנו לטיפול. בתור מומחים בתחום העיצוב, הופתענו לגלות כי הקליניקה שלו לא סודרה באופן שכזה שאפשר להוסיף את הדברים החיוניים. הדבר גרם לנו לחשוב על הנושא הזה לאורך כל הטיפול.

כך שבמקום להתמקד בטיפול של הבן שלנו, עסקו במחשבות על המדריך הנוכחי. שכן, דבר בער בנו מאוד. כדי שאתם תוכלו להיות בטוחים שהקליניקה שלכם תאפשר למטופלים לקבל את הטיפול ללא הסחות דעת ובתפקוד מקסימלי, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות בעיון רב וליישם אותן.

 

תכירו את הדבר ה – 1 שאתם צריכים לשים בקליניקה על מנת שהיא תתפקד טוב

הדבר הראשון שאתם צריכים לשים בקליניקה זה קיר גבס מעוצב שיאפשר לכם להניח בתוך קוביות שונות כל מיני דברים שקשורים לתחום הטיפולי שלכם. במרבית המקרים, מטפלים בוחרים להעמיד על הגבס את הדברים הבאים:

  • תעודת הסמכה בתחום
  • ספרים שנוגעים לנושא
  • פסלים ועוד

ראוי לציין כי מדובר בדבר שמצריך תיאום עם קבלן גמר לבניית קליניקה שיבצע עבורכם את הבנייה על הצד הטוב ביותר.

 

תכירו את הדבר ה – 2 שאתם צריכים לשים בקליניקה על מנת שהיא תתפקד טוב

הדבר השני שאתם צריכים לשים בקליניקה כדי שהיא תתפקד טוב זו מנורה קטנה. מדובר במנורה שצפויה לשמש אתכם מבחינה דקורטיבית ותאפשר לתחושה נינוחה. בנוסף לכך, בקליניקות שמשמשות לטיפולים אלטרנטיביים כמו עיסוי, דיקור שיאצו וכו', המנורה צפויה לשמש כתאורה נוספת. כזו שתפעל במהלך הטיפול ותאפשר לעמעם את האור ולהביא לתחושת נינוחות מצד המטופלים.

 

תכירו את הדבר ה – 3 שאתם צריכים לשים בקליניקה על מנת שהיא תתפקד טוב

אתם צריכים לשים בקליניקה שלכם נייר טואלט וגם קופסא עם טישו. קליניקה לא יכולה לתפקד בלי הדברים הללו. שכן, מטופלים פותחים בפניכם, המטפלים, כל מיני מצבים רגישים שגורמים להם לא פעם לבכי. אתם צריכים לאפשר להם לנגב את הדמעות בזמינות, כדי שהם לא יצטרכו לגשת אל  השירותים או אל מקום מרוחק במהלך הטיפול.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הדברים שאתם צריכים לשים בקליניקה שלכם כדי שזו תתפקד טוב יותר. אנו מאחלים לכם שתיישמו את המדריך הנוכחי ותאפשרו למטופלים שלכם להיכנס אל קליניקה מרווחת, נעימה ומתפקדת. שיהיה בהצלחה ולהתראות בהמשך.

מרפאה