5 אקססוריז לבית שחייבים לעבור אתכם מבית לבית

יש אקססוריז לבית שמותאמים לחלל ספציפי, וכשאתם עוברים דירה לבית חדש אתם אומרים להם יפה שלום ו… מחפשים אחרים במקומם.

אבל יש אקססוריז לבית שחייבים לעבור אתכם מבית לבית.

פשוט, כי הם נהיים כבר חלק מהבית, בדיוק כמו הרהיטים או מוצרי החשמל.

 

1.   שולחן עץ טבעי TALL / WIDE

תגידו שלום להפתעה שלנו: שולחנות רבים עשויים מעץ, אבל כשאנחנו אומרים שולחן עץ אנחנו מתכוונים לשולחן שהפלטה שלו אינה אלא בולי עץ טבעיים. עם מסגרת מחוספסת וגווני עץ מעושנים כמו שרק הטבע יודע לעשות, אתם יושבים לקפה בטבע – בתוך הבית שלכם.

רגלי מתכת שחורות, דקות וארוכות מתכתבות עם העיצוב המינימליסטי. לא נגענו, לא התאמצנו, לא חיפשנו להפציץ. זה מה שיפה בטבע: הוא גס, גולמי וסופר אלגנטי. היופי הזה מתאים לכל בית. אבל לא זו הסיבה שהוא עובר אתכם דירה. פשוט, אחריו לא תצליחו לאהוב אף שולחן קפה אחר.

 

2. על רגלי עץ

לא כל אחד גר מול ים או הרים. אבל פינה של נוף קסום, כזו שעומדים מולה, נושמים עמוק ושוכחים הכל – חייבת להיות חלק מהבית. תראו לנו מישהו שלא צריך אותה!

כל אקווריום יכול להיות קסום, אבל כשהוא עומד בנונשלנטיות על רגלי עץ מינימליסטיות ומעוצב כמו כד זכוכית – הוא הרבה יותר מזה. זה נראה כלקוח מעולם האגדות. אז בואו ניכנס לזה, הנה, זה פשוט קורה. נבהה קצת בדגים. ננשום. כמה דקות כאלה, ורמות הסטרס שלנו פוחתות. מחקרים מראים גם הטבה באיכות השינה וירידה בלחץ הדם בעקבות צפייה באקווריום.

על זה אנחנו לא מתכוונים לוותר, בשום בית. גם אם נעבור עוד אלף פעם, זה הולך איתנו.

 

3.   מנורת מלח

כשאור וטבע נפגשים, אנחנו בדרך כלל חושבים על המאורות הטבעיים. אבל בינתיים, כל עוד  אין לנו אפשרות להכניס את השמש אלינו הביתה, אנחנו יכולים להנות מאור שפוגש טבע: גביש מלח שהוא מנורה. יש הרבה מנורות שהן לא רק מנורות, אלא גם אקססוריז לבית. אבל מנורת מלח היא ללא ספק גולת הכותרת.

המלח המופק מהרי ההימליה הוא מלח וורדרד, והאור העובר דרכו נשבר בצבעים עוצרי נשימה של אדום וכתום טבעיים. מנורת המלח היא פיסת מדבר קטנה שצובעת לנו את הבית, ומשרה שלווה מהפנטת. כזה אנחנו צריכים בבית החדש.

 

4.   קישוט קיר DISCO

בית חדש. קירות חדשים.

לעבור מבית לבית זה מרתק ומרענן, אבל לא קל. בואו נודה בזה: גם הפראים שבינינו מכורים להרגלים, סדר יום ומראות מוכרים. ביתי הוא מבצרי, טוען המוטו האנגלי הישן. כשעוברים דירה, מתייחסים אל הדירה החדשה כאל "דירה", ולוקח זמן עד שהיא עולה למעמד "בית".

איך נהפוך אותה לבית מהר יותר?

נכון, הבית חדש והקירות חדשים. אבל אפשר להשאיר אותם מוכרים. איך? פשוט, לוקחים אתנו את קישוט הקיר היפה ביותר, זה שהיה שם תמיד מולנו, הוסיף טאצ' לאווירה והרבה סגנון וסטייל לבית. איזה כיף שגם בבית החדש, כבר מרגישים בבית!

קישוט קיר DISCO עונה על כל אלה ומוסיף יוקרה ורעננות. יש דברים שצריך לראות, כדי להבין כמה הם מדויקים. קישור קיר DISCO הוא אחד מהם.

 

5.   מגש ROYAL אובלי זהב גדול

בכל בית יש מגשים. מה כבר אפשר לחדש בהם? ראינו מגשים מעץ, מתכת, זכוכית, במבוק, פלסטיק, שיש, קש; ראינו בשלל צבעים וצורות, ראינו הכל.

מגש ROYAL אובלי זהב גדול הוא מגש שיפתיע אתכם. הוא יוקרתי במידה המדויקת, חגיגי ואותנטי, מקורי וקלאסי, מרהיב ולא מתיימר. קשה להסביר מה זה בדיוק, אבל זה אחד המגשים המדויקים שניתן למצוא. אולי בגלל שהוא עשוי ביציקה, אולי העיצוב האסימטרי, אולי צבע הציפוי המושלם.

אי אפשר להתווכח עם שלמות, אפשר לעבור אתה מבית לבית.

כי יש אקססוריז לבית שחייבים לעבור אתכם מבית לבית. כדי שהבית החדש לא יהיה עירום, כדי שלא יהיה חסר בו העיקר: התחושה שהוא שלכם. אקססוריז לבית מרככים את המעבר. הנה היופי שאתם אוהבים, הנה הבית מחבק אתכם.

פינת אוכל