חנוכת בית: כך תקנו את המתנה שתתאים לחוגגים!

חברים או בני משפחה שלכם הזמינו אתכם לטקס חנוכת בית ואתם מחפשים מתנה? תקועים בלי רעיון והאירוע כבר ממש מעבר לפינה? אל דאגה! הגעתם בדיוק למקום הנכון. אספנו כאן במיוחד בשבילכם כמה רעיונות שווים ומקוריים למתנה עבור בעלי הבית החדשים. הקפדנו לחשוב בשבילכם על מתנות שימושיות ונחמדות לבית מצד אחד, וכאלו שיהיה לכם קל להשיג ולא יקרעו לכם את הכיס מצד שני. אז בואו נתחיל!

 

איזו מתנה כדאי להביא לחנוכת בית?

כאשר אנו מוזמנים לחנוכת בית, אנו רוצים להביא מתנה נחמדה ושווה. אנו ממליצים בחום לא להתחיל לחפש דברים סופר מקוריים ומתוחכמים, פשוט תביאו לחברים או לבני המשפחה שלכם מתנות לבית. לכו על הדברים הבנאליים והשימושיים ביותר, ולא על איזה מתנה שהם לעולם לא ישתמשו בה. אין דבר יותר כיף לקבל ממתנה שימושית שמסייעת לנו בשגרת היום יום. אספנו כאן כמה רעיונות למתנות כאלה

מתנות לבית

אגרטל

אגרטל עם פרחים מוסיף המון לכל בית. הוא מכניס צבע ורעננות, קצת טבע, ואם שמים בו את הפרחים המתאימים גם ניחוח נעים. אגרטל עם פרחים הופך עוד מבנה עם ארבע קירות ותקרה מסתם מבנה, לבית אמיתי שגרים בו אנשים. חפשו אגרטל שמתאים לטעם של בעלי הבית החדשים, ומסתדר עם העיצוב של הבית. אם תרצו להיות ממש לארג'ים תוכלו כבר להביא אותו עם זר פרחים יפה ורענן.

 

תאורת חירום

זו אולי נשמעת לכם מתנה מצחיקה, אבל תאורת חירום היא דבר סופר שימושי. יש מקומות בארץ שסובלים מהפסקות חשמל בתדירות לא נמוכה. תאורת חירום היא בעצם פנס עוצמתי שצריך לטעון אחת לכמה שבועות, והוא מסוגל לספק תאורה משמעותית לבית בזמן של הפסקת חשמל. נכון שזה לא דבר שנמצא בשימוש יום יומי אצל רוב האנשים, אבל כשאנו צריכים אותו, אין לזה תחליף.

מתנות לבית

שואב אבק

האבק הוא ללא ספק אחד האויבים המרים ביותר של כל בעלי הבית שבינינו. אנו חיים במדינה עם קיץ ארוך ומאובק, וגם בחורף יש לנו לא מעט סופות אבק. מדובר על שכבה שמצטברת כל  הזמן, לפעמים אנו מנקים יום אחד, וביום שלמחרת כבר מגיעה שכבת אבק חדשה. שואב אבק מסייע בניקיון באופן משמעותי וחוסך הרבה מאוד זמן ואנרגיה.

 

שעון דיגיטלי

הזמן הוא אחד הגורמים הכי חשובים שמנהלים לנו את החיים. שעון דיגיטלי בעיצוב יפה הוא מתנה נהדרת, במיוחד אם הוא גם מציג תמונות או רקע יפה. שעון כזה שימושי מאוד גם כשעון מעורר למי שלא רוצה ללכת לישון ליד הפלאפון, או למי שלמשל עובד במטבח ולא רוצה לגעת בפלאפון עם ידיים מלוכלכות.

 

סיכום

אם אתם צריכים לרכוש מתנה לחנוכת בית, לכו על הפשוט והשימושי. אל תנסו למצוא משהו מאוד מגניב, אבל כזה שיעלה אבק ולא יהיה בשימוש.

מתנות לבית