ביטוח והובלות: כל מה שאתם חייבים לדעת!

מעבר דירה הינו הליך מוכר שמתבצע מידי יום ברחבי הארץ. רבים מאתנו מכירים בהליך עצמו שדורש אריזה של פריטים שונים, אך מעטים יודעים מהם הדברים הקטנים שצריך לעשות לפני, במהלך ולאחר מכן. מדריך זה ירכז את כל המידע הדרוש, כדי שתוכלו להגיע לבית החדש בראש שקט.

 

דבר ראשון – עליכם לוודא שבחרתם בחברת הובלה מומלצת

יש היצע רחב של חברות הובלה שיציעו לכם את שירותיהן, אך רק חלק מהן נחשבות לטובות ביותר בתחום. אתם צריכים להכיר בעובדה זו מקרוב ולערוך חיפוש אחר חברת הובלה מומלצת שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • עומדת בזמנים
  • בעלת ניסיון רב בתחום
  • מספקת ארגזים חדשים וציוד לאריזה
  • מחזיקה בביטוח

בחרנו להתעכב לרגע על הקריטריון האחרון שהוצג לעיל, משום שזה יקנה לכם שקט נפשי. נסביר שחברת הובלות שמחזיקה בביטוח תוכל לסייע לכם במידה והפריטים שלכם ייפגמו בשוגג או שאחד מעובדיה ייפגעו במהלך ההובלה.

ביטוח לבית רק עם הומי

דבר שני – חשוב לבטח מראש את הבית החדש

אל תחכו לרגע האחרון! תבטחו כבר מעכשיו את הדירה החדשה שאליה אתם צפויים לעבור בהמשך. נסביר שמדובר בביטוח מבנה שמכסה נזקים שעשויים להיגרם לרצפה, לתקרה ולקירות הבית בעקבות נזקי צנרת, שריפה, רעידות אדמה ואסונות טבע אחרים.

ביטוח זה יאפשר לכם להיות בטוחים בכך שלא תצטרכו לפתוח את החסכונות או ליטול הלוואות במידה ויתקיים אחד או יותר מהתרחישים שהוצגו לעיל. רגע לפני שעבור לדבר השלישי, נדגיש שעושים ביטוח לבית רק עם הומי שנחשב לאתר מהימן שיציג בפניכם חברות ביטוח מוכרות.

 

דבר שלישי – תבקשו לקבל חוות דעת על חברת הביטוח הנבחרת

שיחות שתערכו עם מכרים שלכם יגלו שיש לכל אחד חוות דעת אחרת על חברות הביטוח השונות. אנחנו כאן כדי להציע לכם לשמוע את כל חוות הדעת האפשריות, כדי שתשיגו בסופו של דבר תמונה מלאה שתוביל לבחירה נכונה בחברת הביטוח המתאימה לכם ביותר.

 

דבר רביעי – גיליתם עילה לתביעת הביטוח? זה מה שעליכם לעשות

חשוב שתדעו שהגשת תביעה לחברת הביטוח בעקבות תרחיש שאירע בדירה החדשה מצריכה יישום של 3 השלבים הבאים:

  1. תיעוד מלא של הפגיעה שאירעה בבית
  2. יצירת קשר עם נציג מטעם חברת הביטוח שלכם
  3. הזמנה של בעל מקצוע שיטפל בתקלה בהקדם האפשרי

 

יישום השלבים הללו בהתאם לסדר שהוצג לעיל יעלה את הסיכויים לקבלת הפיצויים שמגיעים לכם מטעם החברה (זאת בהתאם לכתוב בתנאי הפוליסה).

 

מילים אחרונות לסיום

אלה היו כל הפרטים שאתם חייבים לדעת בנושא ביטוח והובלות. בשלב זה אתם יודעים שתצטרכו לערוך תחילה בירור אודות הביטוח של חברת ההובלה ורק לאחר מכן, לבטח את הדירה החדשה שאליה אתם צפויים להיכנס בקרוב, כדי להימנע מחוסר נעימות ומהוצאות גבוהות ולא רצויות.

ביטוח הבית