בלנד- הבית הדיגיטלי למשקאות חריפים

אוהבים משקאות אלכוהוליים אבל תמיד מסתבכים סביב מה לבחור? נהנים ממבחר מגוון וממציאת מוצרים חדשים לנסות אבל לא מתחשק לכם לצאת מהבית? לא יודעים מאיפה לקנות וכיצד לבחור? הגיע הזמן להכיר; חנות משקאות אלכוהוליים דיגיטלית.

 

אונליין אל מול חנות:

חנויות אלכוהול אינטרנטיות הופכות להיות הדבר הבא, היום כבר אין צורך לנסוע לחנות משקאות ולחפש אחרי הבקבוק הספציפי שאתם אוהבים, אלא רק ללחוץ על כפתור והמשלוח יגיע אליכם עד הבית. בביצוע ההזמנה, כדאי לשים לב לסכום המינימום שנדרש לרכישה עם משלוח ולמחירי המשלוח.

לרוב, עלות המשלוח אינה גבוה, אך מעל סכום מסוים הוא ייעשה בחינם. בנוסף, משלוחים שנעשים במרכז הארץ לעתים מוזלים יותר מהשאר, בהתאם למיקום החנות ממנה הזמנתם.

 

איך יודעים שחנות אלכוהול טובה?

בין אם מדובר בחנות אונליין או פרונטלית, קיימים מספר מדדים בכדי לבחון האם החנות טובה, מותגים, סוגים ומחירים. חנות אלכוהול טובה תציג לכם מבחר של סוגי משקאות אלכוהול שונים ושל מותגים שונים. תוכלו למצוא בה למשל סוגים שונים של יין, וויסקי או וודקה שעברה תהליך זיקוק מרובה שלבים.

כדי לוודא שמדובר במוצרים מקוריים, חפשו אחר מדבקת היבואן שמלווה בחתימה על הבקבוק. בנוסף, בחנות תוכלו למצוא מגוון של אביזרים משלימים כמו כוסות, פותחנים או אפילו מקררי יין. חנות שמתמחה בתחום היא חנות שדואגת לחוויית השתייה כולה.

 

מחירים

מדד נוסף כדי לזהות האם מדובר במוצרים טובים הוא המחיר. אם מחיר המשקאות נמוך בצורה משמעותית מהמחיר שאתם מכירים או משאר החנויות, ייתכן ומדובר באלכוהול זול שלא עבר תהליך התססה וזיקוק כפי שצריך ולכן, יכול לגרום לכם להנגאובר חריף יותר או לתחושות צריבה בגרון והקיבה.

ואם המחיר יקר משאר המקומות שראיתם, ייתכן והמקום מרוויח עמלה גדולה. כדאי לרכוש מחנות שמציגה מותגים במחירים טובים כדוגמת בלנד. אם אתם מוצאים את עצמכם רוכשים שוב ושוב משקאות אלכוהוליים, שיקלו להירשם לחבר המועדון של החנות או הרשת, כך תוכלו לקבל הנחות ומבצעים על הרכישות שלכם ולחסוך בהוצאות.

 

התייעצו עם מקצוענים

רוצים לעשות ערב טעימות? אירוע משפחתי קטן? מחפשים יין טוב לארוחת שישי? יתרון גדול מאוד שיש לחנויות המקוונות, הוא האפשרות לדבר עם סומליה או מומחה משקאות חריפים, בכדי שיוכל לייעץ לכם איך להפוך את האירוע שאתם עושים למוצלח ביותר. ניתן למצוא באתרים כפתור ייעוץ או ליצור קשר עם החנות.

 

חנות שמחדשת את המלאי באופן שוטף

ישנן חנויות אשר ממלאות ומחליפות את מלאי המשקאות באופן תדיר וכאלו שלא. מעבר לירידה באיכות המשקאות מדובר גם במבחר שיש לחנות להציע לכם, כאשר אתם חוזרים לאותה החנות שוב ושוב, אתם רוצים לקבל טעמים שונים ולנסות מוצרים חדשים. נסו לחפש אחר חנות שמציעה מגוון משקאות מתחלפים, כך תוכלו לקבל משקאות באיכות טובה ובכל פעם לנסות משקאות חדשים. אז חפשו חנות אלכוהול עם מלאי מגוון, איכותי, שמגיע עד הבית.

משקאות אלכוהוליים