בשעה טובה: אלה המתנות הכי שוות לחנוכת בית!

מי שהוזמן מתישהו במהלך חייו לחנוכת בית, וודאי יודע כי נהוג להגיע לאירוע שכזה עם מתנה מתאימה. כזו שתשמש את הדיירים בשיכונם החדש. עובדה זו התגלתה לנו ממש לאחרונה, כשהוזמנו לחנוכת בית של חברים.

מצאנו את עצמנו תרים אחר כל מיני מתנות ובסופו של דבר הבנו כי עלינו להוציא מדריך בנושא שיציג בפני כל דורש את המתנות הכי טובות לאירוע שכזה. הישארו אתנו ותגלו מה הן המתנות שהדיירים החדשים ישמחו לקבל מכם.

 

המתנה ה – 2 שמתאימה לחנוכת בית: שולחן פינג פונג מתקפל

אנחנו מוכרחים להתוודות ולומר כבר עכשיו שהמתנה הזו לא הגיעה ממוחנו הפרוע. כשהגענו אל חנוכת הבית המדוברת (זו שסיפרנו לכם עליה בפסקת הפתיחה), גילינו שאחד מהאורחים מסר שולחן פינג פונג מתקפל במתנה.

הילדים ששהו במקום מיד פתחו את האריזה, הוציאו את הכדורים וסידרו את השולחן. כך שהיה שקט מופתי מצד הילדים במהלך כל האירוע. ההתרחשות הזו גרמה לנו להבין שיש פה מתנה מוצלחת במיוחד שכדאי להציע אותה לאחרים.

שולחן פינג פונג מתקפל

המתנה ה – 2 שמתאימה לחנוכת בית: מדפי ספרים מיוחדים

מי שעובר לבית חדש, מוצא את עצמו לא פעם, תר אחר פריטים מעוצבים שיאפשרו לו לאחסן ספרים בנוחות. אנחנו מציעים לכם להימנע מרכישה של מתנות גדולות ומסורבלות.

לכן, ההמלצה שלנו היא לרכוש במתנה מדף ספרים מרחף שיאפשר לדיירי הבית להניח עליו את הספרים במקסימום סטייל. כדאי שתדעו שיש כל מיני מדפים מעוצבים כאלה. אתם פשוט צריכים להיכנס אל אתר שמציע מתנות לבית. כך יתגלו בפניכם העיצובים הבאים:

  • מדף ספרים מרחף בצורה של ספר
  • מדף ספרים מרחף בצורה של גיבור על
  • מדף ספרים מרחף בצורה של מפתח ועוד

 

המתנה ה – 3 שמתאימה לחנוכת בית: פוף

מעבר לבית חדש מצריך לא פעם זריקה של כל מיני רהיטים ואקססוריז שזמנם עבר. בירור שערכנו בנושא העלה כי אנשים רבים בוחרים להיפטר מהפוף ששירת אותם במשכנם הקודם. לכן, סביר להניח שהם ישמחו לקבל פוף חדש.

 

המתנה ה – 4 שמתאימה לחנוכת בית: נרות ריחניים

אי אפשר לכתוב מדריך שיעסוק במתנות שמתאימות לחנוכת בית מבלי להציג את המתנה המושלמת – נרות ריחניים. מדובר במתנה שכל אחד יעשה בה שימוש בסופו של דבר. שכן, היא מוסיפה תחושה נעימה לכל חלל בבית (סלון, חדר שינה או חדר האורחים). אם אתם בוחרים במתנה מסוג זה, כדאי שתוסיפו גם ברכה קלילה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את ארבעת המתנות הטובות ביותר שתוכלו להעניק למי שעוברים לבית חדש. בשלב זה נותר לנו רק לאחל לכם שתבחרו נכון ותעניקו את המתנה המושלמת לחנוכת הבית שאליה תוזמנו בקרוב. אם תוזמנו לכמה אירועים שכאלה, תדעו שתמיד אפשר לחזור לכאן ולבחור את המתנה המתאימה ביותר לכל אחד.

מתנות חנוכת בית